6 weken zwanger, geen buikpijn wel bloedverlies???

Meiden,


 
Ben voor de 2e keer zwanger na een miskraam in november. Sinds woensdag last van bruin bloedverlies? Heb geen buikpijn........Iemand ervaring hiermee? Kan natuurlijk alle kanten op gaan en heb, vanwege mn eerste miskraam, de volgende week een echo met 7 weken.

Erg spannend.

Omdat mijn miskraam niet spontaan op gang kwam de vorige keer weet ik niet wat ik moet voelen....


 
Groetjes Sas  
 
Ik heb tussen de 5 en 8 weken eigenlijk constant bruinverlies gehad. Soms zelfs zoveel dat ik echt een inlegkruisje nodig had. Ook ik had hier geen buikpijn bij. Nu ben ik 12,5 wk en met de kleine gaat alles goed.
Het is vrij normaal dat in het begin iets bloedverlies hebt, dat komt in de helft van de zwangerschappen voor. Zolang je niet veel helder bloedverlies en buikkrampen hebt zou ik me niet te veel zorgen maken (stress is niet goed voor de kleine) en gewoon even de echo afwachten.
 
Hoi Sas,

Ik heb in de zwangerschap van mijn dochter (3 jaar oud) ook bloedverlies en bruinverlies gehad rond de achtste week. Toch is alles gewoon goed gegaan.

In december 2006 heb ik met 11 weken een miskraam gehad. Ook toen had ik bloedverlies en bruinverlies zonder buikpijn.

Nu in mijn derde zwangerschap heb ik weer bloedverlies en bruinverlies gehad tussen de 5e en 7e week. Ook nu had ik er geen buikpijn bij. En nu is het weer gewoon goed gegaan.

Het kan dus echt 2 kanten op, helaas kun je niks anders doen dan afwachten .

Heel veel succes!

groetjes Sanneke

 
Hallo sas,

Ik had ook in het begin van me zwangerschap steeds bloedverlies ben toen zelf naar het
ziekenhuis geweest voor een echo en daar was alleen een vruchtzakje tezien. In
de eerste instantie adviseerde ze mij om het weg telaten halen omdat ze dachten
dat de zwangerschap niet intact was en dat daar het bloedverlies vandaan kwam.
Heb er toen voor gekozen om nog 2 weken tewachten en een  nieuwe echo temaken.
Het bloedverlies bleef ik gewoon houden na 2 weken was er gelukkig een hartslag tezien
op de echo en waar het bloedverlies vandaan komt is nog steeds onduidelijk. Ben nu 24 weken en heb nog steeds af en toe last van wat bloederige afscheiding maar verder  gaat alles goed.  Dus blijf hopen

gr cyn
 
Hoi Sas,
Ik ben na 2,5 jaar eindelijk zwanger, ook zo'n zes weken net als jij.
Ik heb sinds donderdag ook steeds een klein beetje bloedverlies. Het is niet veel en ook niet elke keer, maar vind dit toch wel eng. Ik heb de laatste dagen veel op internet gespeurd en ik kan opmaken  dat het 'vrij normaal' is. Maar het is dat ik een paar positieve testen gezien heb dat ik zeker weet dat ik zwanger ben want verder  heb geen klachten en voel ik me ook niet anders dan anders en  daarom vind ik het toch wel erg spannend. Het  is voor mij voor het eerst dus ik weet ook niet zo goed wat ik moet voelen. Omdat ik in de medische molen zit mag ik gelukkig aankomende woensdag al voor een echo bij de gyn.
Laat je weten hoe het verder met je gaat?
Liefs, Amber
 
Hoi sas,

Ik heb voor jaar ook een miskraam gehad. IK ben nu voor de derde keer zwanger.(we hebben al een gezond kindje) .Mijn miskraam kwam ook niet spontaan en is dus d.m.v. een curritage weggehaald. Nu heb ik tot de 11e week bloedverlies gehad. Volgens mijn verloskundige kan dit inderdaad veel oorzaken hebben, maar het kwam wel veel voor bij vrouwen na een curritage. Dit doordat de baarmoederhals vaak iets beschadigd door het inbrengen van het hormoonstaafje voor de curritage. Ik ben nu 19 weken zwanger en ben dus in het stadium dat ik ons kindje al behoorlijk kan voelen schoppen.Dat geeft toch iedere keer een stukje zekerheid. Want ik weet hoe onzeker en bezorgd je nu kan zijn. !
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je binnenkort ook echt van je zwangerschap kunt gaan genieten ! Succes !!   Groetjes Chantal
 
Ik heb dat nu dus 6 weken zwanger vandaag en bruinbloed maar ook wat rood bloed en wat slijm ik ben best wel bezorgt heb 5 kids dit nog nooit gehad.ook niet bij de tweeling .ik krijg 22 ste nu echo maar wat duurd een week nu lang.
 
Hoi,

Ik heb in mijn 5de week eerst bruin bloed verloren, de vk zei dat het vaker voor komt dus niet druk maken erom. Na 2 dagen werd het helder rood bloed mer slijm, best veel, dit heeft een week geduurt. Vorige week een inwendige echo gehad maar het was te vroeg om iets te kunnen zien. Morge krijg ik weer een echo en ben heel erg zenuwachtig ervoor het kan 2 kanten op, ik heb nog veel zwangerschapssympromen zoals, moe, boeren, misselijk, grotere cup maat en heel veel honger.

Ik weet nu nog niks maar mijn advies is rustig afwachten want ik hoor zoveel verhalen met de gekste soorten bliedverlies die gewoon een happy end hadden.

Ik hoop je morgen een positieve ervaring van mijn kant te delen

Liefs Denise
 
Terug
Bovenaan