6 weken zwanger...joehoe!!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden/vrouwen,

Ik heb me een aantal weken geleden voor het eerst aangemeld op deze site met het bericht dat ik zwanger wilde worden en we net één ronde hadden gehad.....en ja hoor: het was meteen raak!

Morgen ben ik precies 6 weken zwanger en begin het al aardig te merken! Mijn borsten doen sinds een aantal dagen ontzettend zeer, heel gevoelig! En moe, moe, moe....wil alleen maar slapen! De misselijkheid begint nu helaas ook wat op te zetten, maar dat heb ik er graag voor over! Wie herkent deze symptomen?

Ik heb me maandag aangemeld voor "Moeders voor moeders" en die mevrouw is vanavond geweest voor het geven van voorlichting. Echt een goed project en ik ben blij dat er er deel aan kan nemen.

Ik vind het zo spannend allemaal! Het liefst zou ik in bed kruipen en er na 12 weken pas weer uitkomen. Dan weet je (bijna) zeker dat alles goed is en zal gaan en zijn de meeste verschijnselen ook weg...

Nou meiden, ik hoop op leuke reacties!  
Liefs, Anna  

hoi anna

gefeliciteerd!
wat ontzettend leuk he?
ja de kwaaltjes horen er bij helaas heeft het merendeel van ons ze ook gehad ik was misselijk t/m week 16 en moe ben ik nog steeds....
maar denk maar zo rond de feestdagen ben je mammie!

je was wel overenthousiast hoor 3 keer geplaatst!
haha geniet er lekker van op je eerste echo!

liefs sandra

Hee Anna,

Van harte! Ik ben ook 6 weken zwanger van mijn/ons eerste kindje! Super spannend. Ik kan het ook absoluut niet geheim houden!

Ik ben tussen 4 en 6 december uitgerekend. Ben nu wel erg moe en heb al aardig grotere borsten! Haha. Wij komen uit een ziekenhuistraject, vandaar dat ik volgende week mijn eerste echo heb... Zoo spannend! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Hoe voel jij je?

Hoi Anna,

Gefeliciteerd! Ik ben ruim 8 weken en herken de kwaaltjes heel erg! Ik ben niet vooruit te branden, zo moe! Ik vind het ook moeilijk om hier aan toe te geven, voel me al snel nutteloos en schuldig als ik op de bank plof, maar er zit niks anders op. Ook mijn borsten zijn erg gevoelig. Mijn tepels lijken ook steeds groter te worden. Ik ben niet heel erg misselijk, maar heb af en toe ontzettende honger, maar geen eetlust. Ik probeer toch maar wat naar binnen te proppen, voor het goede doel!
Geniet van je zwangerschap!

Liefs Willeke

hoi hoi, ook ik ben 4 weken zwanger (je telt dit toch vanaf de eerste dag van   je laatste menstuatie??) en weet het sinds gisteren, heel bizar... ik heb eigelijk helemaal geen kwaaltjes, behalve joekels van gespannen borsten, dus ik moet wel vandaag eens gaan rondneuzen op zwangerschaps beha's, want ik pas mij n eigen bijna niet meer haha... dus als dat zo door gaat....

liefs boeffie

Dag meiden,

Bedankt voor de leuke reacties!!

Toh spannend he? zo'n zwangerschap...kan niet wachten tot de eerste 3 maanden voorbij zijn..kan ik lekker met de kinderkamer bezig en zijn de kwaaltjes hopelijk weg!! Want ik ben me toch beroerd de hele dag! Ben vorige week 3 dagen thuis gebleven maar zal toch weer eens aan het werk moeten, maar zie er zoooo tegenop!

Gister zat ik ff te janken op de bank...zag het echt even niet meer zitten. De gespannen borsten en de vermoeidheid vind ik geen enkel probleem maar die misselijkheid!! bleh..

Meiden, succes met jullie zwangerschap en gniet ervan!
Groetjes, Anna

heee meide
als eerst gefeliciteerd
ik ben nu zelf ook 6 weken zwanger
van ons eerste kindje...!!
ik vind het zooo spannend allemaal
maar ben ook nog erg onzeker
ik weet niet hoe dat kompt
ik zal blij wezen als ik de eerste echo heb gehad
en het hartje heb horen kloppen..!!
ik moet 28 april naar de verloskundige..!
ik ben altijd nieuw schiering hoe lang het bij jullie heefd
geduurt..?
bij ons was het de 2e ronde raak erg snel dus
nou ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben

doeiii moeders hahah xxx

Terug
Bovenaan