6 weken zwanger...joehoe!!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden/vrouwen,

Ik heb me een aantal weken geleden voor het eerst aangemeld op deze site met het bericht dat ik zwanger wilde worden en we net één ronde hadden gehad.....en ja hoor: het was meteen raak!

Morgen ben ik precies 6 weken zwanger en begin het al aardig te merken! Mijn borsten doen sinds een aantal dagen ontzettend zeer, heel gevoelig! En moe, moe, moe....wil alleen maar slapen! De misselijkheid begint nu helaas ook wat op te zetten, maar dat heb ik er graag voor over! Wie herkent deze symptomen?

Ik heb me maandag aangemeld voor "Moeders voor moeders" en die mevrouw is vanavond geweest voor het geven van voorlichting. Echt een goed project en ik ben blij dat er er deel aan kan nemen.

Ik vind het zo spannend allemaal! Het liefst zou ik in bed kruipen en er na 12 weken pas weer uitkomen. Dan weet je (bijna) zeker dat alles goed is en zal gaan en zijn de meeste verschijnselen ook weg...

Nou meiden, ik hoop op leuke reacties!  
Liefs, Anna  

hoihoi,
gefeliciteerd zeg, leuk. ik ben nu 5 en halve week, nog pril, maar zijn er erg blij mee.
Ik ben ook erg moe, en kan tig gaten in de dag slapen, maar dat gaat niet heb er namenlijk nog eentje van twee rond lopen. Maar ik heb ook een trage schildklier, dus dan duurt de moeheid nog langer.
Ben gelukkig niet misselijk, al heb ik af en toe het zuurt, das ook niet fijn.

Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders, ben dinsdag begonnen, wle een goed doel, maar wel een beetje een gedoe, haha, mat die kan om op te vangen en al die flessen, gelukkig had ik nog plekje in de kelder.
 EN wanneer is je eerste bezoek aan vk?
groetjes.

ho hoi,

Dus jij doet ook mee aan "moeders voor moeders"? leuk hoor!!
Ik moet 29 apil voor het eerst naar de VK, dan ben ik 8,5 week zwanger.
Wel vroeg, maar ik denk dat het dan meer een intakegesprek zal zijn en bloed afnemen etc. De echo zal later wel komen....wel spannend hoor!!

Wanneer moet jij heen? En   wanneer ben je uitgerekend? Ik ben 5 december uitgerekend! Op sinterklaas dus....hahaha.

Ik ben echt ontzettend misselijk de hele dag en daar baal ik enorm van, het belemmert je hele funcioneren! Ben vorige week 3 dagen thuis gebleven maar zal nu toch weer aan het werk moeten! bleh...zie er zooo tegenop!

Succes met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan