6 weken zwanger maar nog geen symptomen

Hallo allemaal,

Ik zit nu in mijn zesde week van mijn zwangerschap. Ik ben er hartstikke blij mee, maar voel me nog totaal niet zwanger. Ik heb echt geen enkele zwangerschapsklachten. Geen gevoelige bosten, misselijkheid buikpijn, niks van dit alles.
Nu ben ik bang dat het niet goed zit omdat ik denk dat je toch wat aan je lichaam zou moeten merken als er een baby'tje in je groeit.
Hopelijk kan iemand mij gerust stellen.

Groetjes Onzekere maar blije
Ikke1982
 
hoi
ik had het in het begin ook niet hoor bij deze zwangerschap en na week 8 ofzo was ik dag en nacht misselijk. Er zijn wel meer meiden die nergens last van hebben, geniet ervan zolang het kan en zwanger is zwanger hoor met of zonder syptomen laat je vooral niet gek maken
 
Komt nog wel!! En met een beetje mazzel ga je helemaal geen last krijgen van kwaaltjes! Ik kan me voorstellen dat je graag de zwangerschap wilt voelen aangezien je nog niks ziet maar echt...

Meestal beginnen de kwaaltjes pas met 7-8 weken...

Heel veel kwaaltjes of geen kwaaltjes het wilt niks zeggen over het verloop van je zwangerschap!
 
Nu ik verder in mn zwangerschap kom lees ik ineens meer van deze berichten!! Mensen die twijfelen. Wat had ik daar ook n last van joh!
(Zie ander onderwerpen op dit forum dus, als je er meer over wilt lezen)...
Las ook altijd alleen maar verhalen over vrouwen die zich zo beroerd voelden!! En hoorde zo weinig over die bijna niets voelden...terwijl er blijkbaar toch best wat zijn!
Het kan idd nog komen meid, maar ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes gehad de hele zwangerschap.
Pas toen ik echt goed ging groeien en de bewegingen elke dag ging voelen was ik gerust gesteld! En dan maak je je weer ongerust als je eventjes niets voelt. Het is ook zo onvoorstelbaar dat er zo'n groot wonder in je groeit!
Probeer te genieten hoor!