6 weken zwanger maar nog geen symptomen

Hallo allemaal,

Ik zit nu in mijn zesde week van mijn zwangerschap. Ik ben er hartstikke blij mee, maar voel me nog totaal niet zwanger. Ik heb echt geen enkele zwangerschapsklachten. Geen gevoelige bosten, misselijkheid buikpijn, niks van dit alles.
Nu ben ik bang dat het niet goed zit omdat ik denk dat je toch wat aan je lichaam zou moeten merken als er een baby'tje in je groeit.
Hopelijk kan iemand mij gerust stellen.

Groetjes Onzekere maar blije
Ikke1982
 
Niet elke zwangerschap begint met symptomen, ben maar blij, als je een positieve test hebt gehad dan ben je absoluut zwanger. Volgende week heb je wellicht meer symptomen, maar er zijn ook mensen die weinig tot geen symptomen hebben, dus geen zorgen, maar lekker genieten!
 
ik wist pas rond de 9 week dat ik zwanger was, en heb helemaal geen symptonen gehad, niet misselijk, geen gevoelige borsten... kreeg alleen vanaf week 12 eczeem....

Ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap .... niet iedereen voelt zich zwanger... het is omdat ik nu een echte buik heb en het voel, maar verder heb ik nergens last van gehad qua symptonen..... nu is mijn bloeddruk veel te laag...

Positieve test wijst uit dat je zwanger bent! GENIET ervan!
 
hallo ikke1982.

vorige week schreef je ongeveer hetzelfde.

maak je nou geen zorgen. Een zwangerschap hoeft niet gepaart te gaan met kwalen.
Ben blij !!!!!!!!!!!!

als het goed is ga je over 2 weken naar de verloskundige en zal je zien dat alles goed is.
 
Hoi Ikke,

Ik had toen ik 6 weken was ik helemaal nergens last van hoor, ik geloofde daarom ook helemaal niet dat ik zwanger was. Pas na 9 weken begon ik me misselijk en moe te voelen, en na 14 weken begon mijn buik een beetje te groeien, nu na 16 weken wordt het pas 'echt'.

En echt.. die weken gaan achteraf gezien heel snel!

Je kindje maakt in de eerste 3 maanden de meest cruciale ontwikkelingen door, het is zonde om je zorgen te gaan zitten maken, er is veel positieve aandacht en energie nodig in je buik!
Daarbij.. als het mis gaat gaat het mis, zo niet, dan niet, denken heeft daar geen invloed op.

Er valt de eerste maanden (vond ik) weinig te 'genieten', dus.. hou jezelf bezig met leuke dingen!
 
Terug
Bovenaan