6 weken zwanger, nu licht positief streepje..

<p>Hi allemaal,</p><p>De laatste week heb ik constant een fel streepje gehad. Ik zou nu 6 weken zwanger moeten zijn.</p><p>Nu heb ik vanmorgen getest en was het streepje een stuk lichter. </p><p>Wil dit iets zeggen of totaal niet?</p>

Ik denk dat wij hier niet zoveel zinnigs over kunnen zeggen. Heb je verder bijkomende klachten? Zoals krampen of bloedverlies?

Hoe voel je je hierbij? Als het je onzeker maakt kun je altijd naar de verloskundige bellen, ze kunnen ook nu al zien of alles zich op de juiste manier ontwikkelt en je duidelijkheid geven. 

Heb in totaal 3 testjes gedaan in 2 weken dus valt in mijn ogen best mee.. vond het gewoon vreemd vandaar mijn vraag ;) morgen uitslag van bloedtest van de huisarts en 9 mei afspraak bij de verloskundige voor een echo. Dus dat heb ik allemaal al geregeld. 

Als je zegt dat je de laatste week constant heel positief testte, dan krijg ik de indruk dat je dagelijks test. Maar dat valt dan dus mee. Zolang je geen andere klachten hebt, zou ik me niet teveel zorgen maken. Succes!

Terug
Bovenaan