6 weken zwanger, s nachts misselijk

<p>Natuurlijk ben ik superblij dat ik zwanger ben. Ik heb in januari een miskraam gehad en ben ontzettend dankbaar dat ik al weer zo snel zwanger mag zijn. Dit is dan ook niet bedoeld om te klagen. </p><p>Maar.... Ik ben al vanaf voor NOD misselijk en dat wordt steeds erger. In het begin vond ik het een fijn teken, maar nu belemmert het me steeds meer. Ik word s nachts wakker van de misselijkheid en ook overdag is het constant aanwezig. Van de vk heb ik de tip voor gemberthee en gemberpillen gekregen. Die slik ik maar ik heb niet het idee dat het helpt. </p><p>Het enige wat helpt is eten, als ik eet heb ik nergens last van, maar stop ik met eten dan is het terug. Aangezien ik al te zwaar ben (waar ik me ook al zorgen om maak) is dat geen goed plan. </p><p>Er is medicatie, maar die krijg ik als ik teveel ga spugen. En dat doe ik dus weer niet. </p><p>Wie heeft gouden tip? Of herkent dit en geeft me hoop? Nogmaals, ik ben heel blij dat het zo snel weer raak mag zijn, en als dit is wat het is dan onderga ik dat gewoon. </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik was op het begin ook erg misselijk. Wat bij mij hielp is continu kleine beetjes eten, en “sea band mama”. Bandjes die druk uitoefenen op bepaalde drukpunten en waardoor mijn misselijkheid minder werd. (Of het echt werkt, of dat het tussen mn oren zat weet ik niet. Maar de misselijkheid werd in ieder geval stukken minder)
Vanaf week 9 / 10 nam de misselijkheid helemaal af bij mij. 

Ik kreeg van de huisarts emesafene. Was ook continu misselijk, maar niet overgegeven. Met emesafene was ik helemaal niet meer misselijk. Misschien eens navragen. 

Gefeliciteerd!!!
Rot he! Ik heb het ook zo erg gehad, heb hier wel 3 topics geopend erover volgensmij hahahaha..
De hele dag en snachts ook, ik kon niks meer, alsof ik een heeeeleeee lange buikgriep had, alleen dan zonder het overgeven zelf. 
Wat mij het meest hielp, is gewoon de deur uit gaan, en proberen het te negeren. 
Ook hielp oranje sap (multivitamine)
Toen ik op week 12 was verdween het als sneeuw voor de zon....

Sterkte!!!! 

Mij hielp het om ook ‘s nachts door te blijven gaan met eten. Dus eten op mijn nachtkastje en ‘s ochtends ontbijt op bed eten. Daarnaast Emesafene voor de meest beroerde nachten... en geen water drinken op een lege maag. Hoop voor je dat het sneller over is dan bij mij :)! Beterschap!

Terug
Bovenaan