6 weken zwanger

Hoi allemaal,

Gisteren "mocht" ik dan de verloskundige bellen voor een eerste
afspraak en ik mag volgende week al komen!!!!!
Eigenlijk pas tussen week 8 en 10, maar in verband met de
feestdagen dan mag ik dus eerder komen en dat vind ik
helemaal niet erg!!!! Alleen kan ik waarschijnlijk pas bij 12
weken een echo laten maken.......gaat me allemaal niet
snel genoeg haha. Ben nou eenmaal niet zo geduldig!
Bij hoeveel weken hadden de meeste van jullie hun eerste echo?

groetjes uit Brabant

Gefeliciteerd!

En met die echo... bij de oudste hadden we de termijnecho met bijna 12 weken, bij de jongste met ruim 10 weken en bij de vorige zw.schap (die helaas mis liep) wederom met ruim 10 weken.
Deze keer ben ik er bij een echo achter gekomen dat ik ruim 7 weken zwanger was... of eigenlijk dat ik uberhaupt zwanger was. Mag nog wel voor een reguliere termijnecho terug komen en dan zal ik wederom ruim 10 weken zwanger zijn.

groetjes,
Marije

Hoi hoi,

Allereerst gefeliciteerd en geniet er van he. Ik krijg volgende week mijn eerste echo en ik weet niet precies hoe ver ik ben dus dat is een verrassing. Ik denk dat het een beetje verschillend is wanneer je een vervroegde echo krijgt ofzo. Ik heb afgelopen januari een miskraam gehad en misschien dat ik daarom gelijk al een echo krijg. Ik schat dat ik ongeveer 6 weken ben nu.

Groetjes Petra

Hoi hoi,

Afgelopen donderdag naar de vk geweest en die kon nog niet veel doen, maar
de datum voor de eerste echo staat vast en die is 9 mei dus dan ben ik ongeveer
10 weken zwanger!!! Eindelijk iets om naar uit te kijken haha
Heb verder weinig last van kwaaltjes dus het dringt ook nog niet echt door dat ik
zwanger ben......

liefs,

Daantje

hoi hoi
ik werd vanochtend gebeld door de vk of we een paar dagen eerder konden komen, a.s. vrijdag ipv volgende week woensdag. erg leuk. ik ben dan iets meer dan 10 wk en ga voor het eerst..
ben benieuwd!
susanne

Terug
Bovenaan