6 weken

hoi hoi,

ik zit net even te lezen hoever je kindje van 6 weken is.
kmoet even kwijt hoe bijzonder ik het vind.
de hersentjes worden al verder ontwikkeld
hartje klopt
mondje wordt gevormd.
moet je in denken hoe klein, en wat er dan allemaal al gebeurt.

echt wonderlijk!!
 
Hee hee,

Denk reageer even op je berichtje!! Gefeliciteerd!
Ik ben nu zelf ook 6 weken zwanger :) :).

Zit elke dag wel op de site te kijken hoe het kindje der uit ziet. Kan ook niet wachten tot me buik dikker wordt, en de kleine kan voelen.
( ben al gegroeit en dat voor 6 weken ), heb jij dat ook?


 
Hey meiden,

Ik ben ook 6 weken, stond er alleen niet bij stil dat er dan al zoveel gebeurd. Het is idd heel bijzonder. Ik zat vandaag ook nr mn buik te kijken maar volgens mij is het op dat punt ng rustig:)
In ieder geval heel veel suc6 de komende maanden en dat we allemaal maar een gezond kindje mogen krijgen.

Groetjes, Roos
 
Heey Ladies,

Gefeliciteerd allemaal, ik ben ook 6weken zwanger.
Ik vind het allemaal zo bijzonder.. Mn borsten zijn echt onwijs gegroeit en doen best erg zeer.
Maar geen last van misselijkheid(nog niet)! ;)

@ happypregant
Rond 12 weken komt je baarmoeder ongeveer net boven je schaambeen en vanaf dan heb je echt een "zwangerschaps" buikje. Daarvoor zijn het eigenlijk je darmen die opzetten.

Nou ladies, suc6 komende maanden.
Ik hoop dat iedereen voorbij die 13weken komt.. Blijft toch spannend!!
 
Hey meiden,

Als het goed is ben ik ook ongeveer 6 weken ( hoor morgen als het goed is hoe ver precies) en ja t blijft elke keer weer apart hoe snel dat allemaal gaat.

Ik heb af en toe een vlaag van misselijkheid, zere borsten en ik kan mijn broeken al niet meer aan dus heb mijn zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast gehaald haha.

Geniet ervan!!

xx
 
hai hai,

gefeliciteerd!!! leuk joh!!!


tis dat er 2 streepjes op staan, anders had ik nog niet geweten dat ik zwanger ben.
ik voel helemaal niks
ik heb wel een buikje maar dat is meer vet van de vorige zwangerschap :p.
ik vind het ook erg leuk, maar ook spannend omdat je nu nog niks in de gaten kan houden.

maar we hopen idd op een goed eind :)
voorlopig moeten we nog even

grtjs
 
Terug
Bovenaan