6 wk en 3 dagen zwanger

Hallo allemaal....... Ik ben nieuw hier en wil me dus ff voorstellen, Ik ben Marijke 30 jaar en zwanger van mn 2e kindje. Ik heb al een geweldige zoon van 9 en nu is er dus een tweede op komst..... Het was absoluut niet gepland en was dan ook een echt verrassing voor mijn vriend en mij.

Maar ik heb even een vraagje, Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en pas nu al niet meer in mijn spijkerbroeken krijg dus al een buikje... Is dit normaal???????

Groetjes Marijke
 
Hey,
ken het gevoel haha. Ik ben nu ook ongeveer 6 weken en 's avonds moeten de knopen echt los! Ze zeggen dat het bij een tweede gewoon veel sneller gaat omdat het al wat opgerekt is geweest. Al moet ik zeggen dat het nu voornamelijk nog mijn darmen zijn.
Maar ook zes weken, dan kun jij je ook aansluiten bij de februari 2012 mama club!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Liefs,
Mar
 
hi marjolijn.

Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap. Altijd spannend zoiets en het grappige is mijn groooote zus is op dit moment aan het bevallen van haar eerste haha zooo grappig

Geniet van de zwangerschap nu maar wachten op de zooooo bekende kwaaltjes

knufzz marijke
 
Hoi Marijke,

Op zich zegt t niks hoor dat je nu al je broeken niet meer aan kan. Ik heb dat ook vaak al snel. En de laatste 4x ging het mis bij mij en toch paste mijn broeken niet meer. Dus ik heb aan de gyn gevraagd hoe dat kon ondanks dat alles gestopt was met groeien. Maar het schijnt niet veel met t groeien te maken hebben in het begin maar met je hormonen.
Door je hormonen zet je buik uit dus hoe meer hormonen hoe sneller je buik groeit (uitzet) zeg maar. Ik heb nu ook een broek aan die niet zo lekker meer zit en ik ben ongeveer 6 weken zwanger.

Maar trek lekker iets aan wat je fijn zit en laat t lekker groeien haha.

xx
 
Heey meid,

Gefeliciteerd!!! Ik ben ook zwanger van de 2e en ben nu 5 weken. Ook ik moet 's avonds de knopen al open doen. Ik hoop dat ik het nog een beetje verborgen kan houden tot 9 weken, dan heb ik pas de echo en intake!!

Fijne zwangerschap!!
Liefs ciomama
 
he meis van harte gefeliciteerd

ja het kan heel goed kunnen ook al is het al 9 jaar geleden toch weet je lichaam wat er tedoen staat en gaat dan al flink veranderen in het begin dat je buik groter wordt is puur je darmen ik had dat namelijk ook nu bij de 2de ik kon ook al met 6 weken me broeken niet meer aan, ga er lekker van genieten

liefs
 
Gefeliciteerd!!!
T kan heel goed dat je nu je broeken al niet meer past
ik ben nu 8 wkn en 4 dagen zwanger van mijn tweede kindje en mijn buik is echt dik.de meeste mensen vragen ook echt of t er 2 zijn of dat ik niet verder ben.als ik uit ga van mijn laatste menstuatie zou ik 10 weken zijn maar heb een echo gehad vanwege bloedverlies en daar was ik toch korter zwanger,volgende week termijn echo dus zie t dan wel

fijne zwangerschap
liefs
 
Terug
Bovenaan