6 wk en lichte bloeding

Hallo

Ik ben nu 6 wk en 3 dgn en heb gisteren in de ochtend wat helderrood bloed verloren.
Verder op de dag niks meer. Nu af en toe nog wat heel licht roze, bijna niet te zien.
Maar maak me erge zorgen daar ik vorige keer ook een miskraam heb gehad rond de 7 wk. Ik maak me dan ook weer erge zorgen.
Morgen maar met de Gyn bellen voor echo.
Iemand ervaring mee?

Lente88

hoi,

begrijp heel goed dat je je zorgen maakt.
dit is mijn derde zwangerschap, de eerste keer heb ik een missed abortion gehad..
helemaal geen bloedverlies maar op de echo kwamen we erachter dat het niet meer goed was.
bij de tweede kreeg ik ook met 6 week bloedverlies en een dag erna ook krampen en nog meer bloedverlies....dus een miskraam gehad.
nu de derde keer heb ik met 8 week ook bloedverlies gehad maar alles bleek goed te gaan en nu al bijna 14 week zwanger.
dus het kan allebei de kanten opgaan.......   hoop voor je dat je snel een echo kunt krijgen! sterkte...
gr. wilma

Hoi lente,

Ik wens je sterkte want dit gevoel is gewoon erg rottig en onzeker. Ik hoop dat er geen bloed meer komt. Ik heb ook een mk gehad en weet hoe het voelt. Ik duim voor je dat er niets aan de hand is.

Groetjes Petra

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb vandaag  ook geen  bloed meer  verloren. Dus we zijn inmiddels 1,5 dag verder.
Hopelijk blijft het nu zo.

Vandaag was helaas het ziekenhuis gesloten ivm bevrijdingsdag, dus morgen snel bellen voor een afspraak!

Tot schrijfs,

Lente88

Lief dat je er naar vraagt!

Gelukkig geen bloed meer verloren. Bij elk piepje ren ik al naar het toilet om het te controleren, zo vreselijk,.. zucht. Maar ik voel me verder goed. Dat wil zeggen dat ik me nog steeds super zwanger voel. Ik ben erg moe,   (helaas) al last van m'n bekken, gevoelige "boobies"  en het welbekende opgeblazen gevoel.
Ik had dit helemaal niet toen het de laatste keer mis ging. Ik hoop dan ook dit dit allemaal goede tekenen zijn. Teken dat het hormoon nog vollop aanwezig is.

Ik mag morgen in de middag op controle komen en krijg dan ook een echo. Hopelijk is alles dan goed met de kleine en kunnen we misschien wel het hartje  zien kloppen. Ik ben dan net 7 wk zwanger.

Dus morgen weten we meer.
Duim maar voor ons!!

Lente88

Hoi lente,

Ik hoop voor je dat morgen alles goed is hoor. Het blijft gewoon zo eng allemaal he. Ik heb dan geen bloed verloren nu maar wel heb ik af en toe dat als ik naar de wc ga ik toch eventjes bang ben iets te zien, dat komt gewoon door de miskraam die ik in januari had. Hopelijk was het gewoon niets bijzonders meid en is alles gewoon goed morgen.

Succes! Probeer je niet teveel zorgen te maken he.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan