Hai Nicole,
Had, dacht ik, van de week al een reactie geschreven, maar die site doet steeds zo raar en het stond er dus niet op.
Wat vervelend hè die onzekerheid nog steeds. Ik zit echt in hetzelfde schuitje, behalve dan dat ik nog geen mini-ongesteldheid heb gehad. (loop dan ook een week achter op jou, dus wie weet komt het nog) Ik heb ook al twee weken last van mijn borsten en mijn buik. Echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar ik voel me verder ook weer anders (net als toen ik zwanger was volgens mij..) Vorige week een test gedaan maar negatief. Vandaag moest ik voor controle naar de gynaecoloog, dus ik hoopte op meer zekerheid. Maar die heb ik niet. Omdat ik niet meer vloei is de curretage gelukt, zei ze. Ze wilde geen echo maken, wat ik wel graag wilde. Ze kon daar niks op zien, zei ze. Niet of ik zwanger was en ook niet of mijn cyclus al weer op gang was. Die zere borsten en buik wees er wel op dat mijn cyclus weer op gang was gekomen.
Over twee weken moet ik terug komen als ik dan nog geen menstruatie heb gehad, dan krijg ik hormoonpillen ofzo.
Het liefst wil ik nu gewoon zekerheid net als jij; of zwanger of ongesteld! Dan weten we tenminste iets!!
Ik kan je dus eigenlijk nog geen antwoord geven op je vraag, sorry. Misschien helpt het om te weten dat er nog één is, die ongeveer hetzelfde beleeft op dit moment!
Sterkte!
Hou ons op de hoogte!
Liefs Dominique