6 wk. zwanger kun je dat op echo zien?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

effe een vraagje, ik moet komende donderdag naar de huisarts om een echo
maar kan hij al wat zien als je ongeveer 6 weken zwanger bent?

alvast bedankt.

Hoi,

Ze kunnen het vruchtje wel al zien en ook opmeten. Je hebt alleen kans dat de hartactiviteit nog niet te zien is. Dat komt meestal zo rond die tijd, dus niet gelijk schrikken.

Syl

Het ligt eraan hoever je bent bij mij zagen ze met 6wk2dg hartactiviteit maar dit kan ook iets later. voor de rest zie je niet zo heel veel hoor.

Wij hadden een echo met 6 weken en 5 dagen, het was een boonje met een kloppend stipje, maar wel het mooiste boontje van allemaal, dat konden we duidelijk zien! haha.
Ik vond het heel bijzonder. Maar het begint dan inderdaad net te kloppen, dus het kan dan nog net iets te vroeg zijn. Maar ook zonder kloppend stipje zal jullie boontje de allermooiste zijn!

veel plezier!

liefs Toetje

Hebben jullie het over een inwendige of een buikecho?

Met  het echo-apparaat van mijn vk kregen ze niks in beeld met een uitwendige echo toen ik 7,5 week was. Week later wel bij diagnotisch centrum, maar zij hadden ebeter apparatuur. Bij mij bleek mn baarmoeder wel naar achter te liggen, dus wat langer verstopt achter het schaambeen, ha ha!! Hartje gaat idd in de 6e-7e week kloppen. Dit is dan alleen nog te zien en niet te horen. Tenminste dat heb ik begrepen....
Hoop dat je in elk geval mooie beelden gaat zien.Ik vond het in elk geval heel bijzonder.

Groetjes Anoek

He RWW,

Wij hebben afgelopen dinsdag met 6w3d een inwendige echo gehad en daarop was heel mooi ons wondertje te zien met 1 pixel (hartje) dat telkens oplichtte. Geweldig om te zien. Meestal kunnen ze pas vanaf ca 10 weken iets zien met een uitwendige echo, maar met een inwendige echo kunnen ze vanaf ca 6 weken zien of er ook een wondertje in het vruchtzakje zit. Vanaf 6 ween begint ergens het hartje te kloppen. Ik hoop op een mooie echo voor jullie!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan