6 wkn overtijd en test negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo wie kan mij helpen? Ik ben nu 6 wkn overtijd, en heb 2 testen gedaan maar deze'n zijn beide negatief.Wel heb ik last van lage rugpijn, een wisselend humeur en gevoelige borsten,en daar het niet mn 1e zwangerschapo is heb ik wel wat vergelijking, en dit lijkt op de voorgaande.Wie heeft dit ook eens meegemaakt, en wat was jullie resultaat?
Alvast bedankt en liefs.

hoi!!

Wanneer is je laatste test geweest?? Heb je nog geen bloedonderzoek laten doen??
Mijn zus teste ook negatief, werd zelfs ongie, maar na 4 weken toch eindelijk positief.
Ik las net ook dat het soms veel langer kan duren dat de test pos wordt!! Met een bloedonderzoek is het meteen duidelijk. ik ben erg benieuwd hoor!!!

groetjes Puckylief

Dank je puckylief, we zien het idd nog wel ff aan, ben vanmorgen naar de ha geweest, en die heeft ook geen test gedaan, die zei dat ik maar ff moest afw88, want 2x negatief is meestal negatief, dus ben niet echt veel verder maar wel wat sceptischer zo van ik w8 wel en zie het vanzelf. Als ik toch zwanger mag zijn zal ik dat vanzelf zien en voelen, wordt vervolgd.

Liefs snoettie

Helaas,na 11 weken vanmiddag bloedverlies.Heel jammer omdat ik al zover was, m,aar de testen waren ook negatief, en ja dan weet ik nu weer waar ik ben. Bij af, groetjes Snoettie.

Terug
Bovenaan