6 wkn zwanger en bloeding

Hallo,

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb net een bloeding gehad, in eens erg veel bloed, helder rood en mijn onderbroek en broek waren er nat van......

Verder geen buikpijn iod dus heb geen idee wat het nou is en of het een miskraam gaat worden.

Donderdag middag heb ik een afspraak bij mijn gyn en hopelijk krijg ik dan een echo.

Hebben meer mensen dit gehad en was het dan een miskraam of niet?

Groetjes Fee

Hoi Fee, wat spannend. Ik heb dit in januari ook gehad en bij mij is het toen een miskraam geworden. Ik had ook geen buikpijn, en dit heb ik eigenlijk ook niet echt gehad. Op de dag dat het vruchtje los kwam wat lichte krampen gehad

succes, hopelijk do positief nieuws

Hoi,
Ik heb dit ook gehad na 7 wkn zwangerschap en eindigde in een miskraam. Meestal is het geen goed teken als je helderrood bloed verliest.
Succes donderdag!!

Lieve Fee,

Ook ik had in diezelfde periode een flinke bloeding... en heb nu een prachtige zoon van 1 jaar! Geen idee wat het bij mij was (gesprongen ader?) maar gelukkig is het dus niet altijd slecht nieuws...

Succes vanmiddag, ik duim voor je!!

liefz
liz

Hey,

Heeeeel veel succes vandaag!!
Ik zal voor je duimen..
Hier helaas geen positief bericht over het verliezen van bloed...
Heb na 2 weken bloedverlies te hebben gehad, wat ook begon met helderrood, zondag mijn vruchtje verloren...zou 9 weken zijn....
Maar.....een bloeding hoeft niet altijd iets te betekenen....dus....toi,toi,toi!!

Liefs Nurse

Lees idd geen positieve berichten over bloedverlies... echt balen nu ik het zelf ook heb!
Hoop dat het stopt!!! Zou zo graag mijn kindje willen dragen...
Blijf hopen!

Terug
Bovenaan