60 graden was?

Ik vraag me af wat je nou precies op 60 graden wast, voordat Ivar er was waste ik eigenlijk zelden op 60 graden, nu in principe 1x in de week waarbij dan vooral de vaatdoekjes, handdoeken, keukenhanddoeken en theedoeken, en natte was die al  ff ligt

Maar je hebt altijd zoveel natte was met een kleine (bed nat, drinken over de kleren, uberhaupt verschoon ik de theedoeken enzo nog vaker dan voorheen) dat ik dat eigenlijk niet wil laten liggen tot het weekend (goedkope stroom), maar 2x in de week op 60 graden wassen vind ik weer zo zonde van de energie...

ik hang ook geregeld dingen uit, maar dan hangt overal vieze was

haha het is maar waar een mens zich druk om maakt, ik weet het...

Jenneke

Ik was zelden op 60 graden. Als iets nat is hang ik het even over de handoekradiator en daarna in de wasmand. Ik was eigenlijk alles op 40 graden, alleen de handdoeken enzo die gooi ik af en toe in de kookwas.
Liefs Nelleke

hey hoi,

ik was kleding etc altijd op 40 graden of het moet al echt super vies zijn....

maar de bacterie dragers zoals handdoeken, vaatdoekjes , ondergoed en theedoeken....gooi ik elke week in de kookwas ....maar goed dat is een gewenning van huis uit.....

wij hebben sinds dat Yoëll er is geen nacht/weekendstroom meer.....kon niet uit omdat ik nu echt veel meer was heb...dus alles nagezocht en normale groene stroom kon voor ons heel goed uit....

veel suc6 met je wasjes haha

liefs denise

Goed idee, ik moet ook maar eens gaan vergelijken bij de stroomaanbieders. Vroeger kon ik het af met wassen in het weekend en waren we door de weeks nooit thuis. T’is nu wel anders. Good point!

en wbt de was... ik was op 40% schoon en op 60% hygiënisch... voor zover dat echt zo is, weet ik niet.

Hoi,

Hier ook meestal alleen in de weekeinden de was, op goedkoop stroom, 1 was van 60 graden voor ondergoed, theedoeken en schoonmaakdoekjes. De rest op 40 of 30 graden, ligt er net aan hoe vies het is. Steeds vaker op 30 graden, we hebben de kleren maar 1 dag aan, meestal zijn ze dan nog niet zo vies. Zit er chocolade op dan gebruik ik van die Vanish voor het wassen en meestal is eht dan weer schoon.

Succes.

groetjes Nanda

ik was mijn witte was altijd op 60 graden de rest op 40 graden
maar met drie kids heb ik wel meer dan een keer een witte was vol
ik was voornamelijk 's nachts en in het weekend en hang het 's morgens op
als het echt moet doe ik het overdag maar liever niet

maar nu elise al 5 dagen alles onder spuugt blijf ik wassen en dus ook overdag en die doe ik ook op 60 graden

saskia

Ik was eigenlijk bijna alles op 60 graden. Broeken, shirts, ondergoed, handdoeken en alles van Enzo. Zelfs zijn knuffel doe ik op 60 graden. Sommige dingen was ik op 40 graden, van die speciale stoffen en heel zeldzaam op de 30.
Ik was altijd 's nachts en in het weekend, dat is de helft van de stroom.

Ik weet niet, ik heb altijd het idee dat alles dan superschoon is, vandaar altijd de 60.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan