6000 ste berichtje alweer!!

He lieve Meiden,

Alles gaat goed, met de rug van mijn man gaat het gelukkig ook weer stukken beter. Verder weet ik niet zo goed wanneer ik mijn nod dag heb, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb. We zijn er ook eigenlijk niet mee bezig om zwanger te worden. We zien het allemaal wel. Verder ga ik over drie weekjes vijf dagen naar Rome met mijn beste vriendinnetje, zonder man en kind. En dat zal wel heel erg lekker zijn, we zijn van plan om heel veel te gaan bekijken. Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen. Doe vooral rustig aan, geniet lekker van alles en uiteindelijk zullen we echt met z'n allen zwanger worden.

Liefs Mick

Hoi Mickey,

Blij te lezen dat het met je man wat beter gaat! Ik ben ook wel wat minder met het zwanger worden bezig, omdat ik er anders zo somber van word...wij zijn nu druk in ons huisje bezig en dat is een goede afleiding...al moet ik zeggen dat ik er iedere dag aan denk hoor! Ik ben ook een stuk emotioneler dan vroeger, misschien komt dat wel van de hormonen...lekker hoor,,die kun je overal de schuld van geven ha, ha!!

Het verlangen naar een kindje is gewoon heel groot!!

Leuk dat je samen met je vriendin een weekje naar Rome gaat!! Heerlijk!! Lekker genieten meissie!!

Liefs, moi xxxx

He Moi,

Klopt, probeer het ook los te laten, en ben er zeker minder meebezig, heb dat wel twee en half jaar gedaan, en toch elke keer weer de teleurstelling. Wat fijn dat jullie afleiding hebben, is wel zo lekker he om er niet aan te denken, en ergens anders mee bezig te zijn. Probeer ook samen leuke dingen te doen, bijvoorbeeld een weekendje weg. En uiteindelijk geloof ik nog steeds dat het gaat lukken om zwanger te worden, voor iedereen hier.

Morgen gaat onze kleine meid voor het eerst naar de basisschool, spannend voor haar, en ook voor ons natuurlijk.

Ja heb heel veel zin in Rome, willen we al heel lang naar toe, we praten er in ieder geval al jaren over, en nu hebben we geboekt, en gaan we al over twee en halve week.

Jij ook heel veel succes met klussen in het huis, en spreek ik je snel weer hier ok.

Liefs, Mick

P.s. komt echt allemaal wel goed hoor Moi ook voor jullie zal je zien.

Hee lieve Mick,

Een kort berichtje van mij. Goed om te lezen dat het beter gaat met manliefs rug!! En wat spannend dat Isabel morgen voor het eerst naar de basisschool gaat!! Laat je effe weten hoe het ging?

Lekker dat je gelijk met ons (!) naar Rome gaat met je vriendin!
Ik heb nog een lekkere Italotip voor vast wat voorpret:
ken je 'Pizza & Tomato' van Danerolle (koelvak AH)? Daarmee kun je heeeeerlijk in een mum je eigen pizza maken, echt een aanrader! Chianti en Eros erbij en klaaaarr!

Hoop jou en Lalara gauw weer effe met de chat te spreken.

Dikke knuf, Suus

Hai Mick!
Leuk om weer eens wat van je te lezen!!
Heeerlijk zeg even naar Rome zonder man en kind! Doe maar luxe! Lekker genieten hoor! Wat super dat het beter gaat met de rug van je man!!!!
Die Suus werkt volgens mij stiekum bij AH hoor op de afdeling PIZZAPROMOTIE (hihi)!
Nee alle gekheid op een stokkie. Het schijnt een vakantiegevel te geven. Proberen dus!
Liefs Inge

Ha die Inge, flausiemausie,

Hahahaha...:)
Ik heb idd een bijbaantje, op zaterdag sta ik met m'n kraampje en minioventje in AH mijn overheerlijke pizzaatjes aan de man/vrouw te slijten! Dat weet jij zo goed omdat jij steeds alles op komt eten, hahaha :)

Als jullie 'm eenmaal op hebben dan weet je wat ik bedoel...dus een uitdaging om aan te gaan anders kunnen jullie natuurlijk niet mee praten!

Zo, die vette AH premie heb ik weer binnen ;)

Ciao, da Suzy di Wuzy

Terug
Bovenaan