6de ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij zitten nu in de 6de ronde om zwanger te worden.. Volgende week donderdag zou ik ongeveer weer ongesteld moeten worden. Hoop natuurlijk van niet! Het is waar, elke keer als je weer een maand verder bent ga je je meer zorgen maken. Wie zit er ook in de 6de ronde?

Hey Fem,

Nou ik zit ook in ronde 6 hoor. Ik heb vandaag mijn NOD. Tot nu toe nog niets, ik wordt wel met de minuut zenuwachtiger volgens mij.....
Heb je al symptonen?

Groetjes Karin

Hee Fem & Karin,

Ik zit zit ook in ronde 6, spannend he... Na de eerste maanden vol hoop en spanning is deze maand voor het eerst dat ik echt een dip heb in het houden van goede moed. Gaat het lukken, moet ik me zorgen maken enzovoorts enzovoorts. En prompt is mijn lijf in de war: nog geen nadere eisprong kunnen traceren. Mentaal probeer ik me maar weer op de volgende maand te richten.

Gebruiken jullie ook iets van ovulatietesten? de wachtdagen zijn het ergst, ik denk en duim met jullie mee...

Groetjes Line

Hoi Line,

Dat heb ik ook hoor, dat ik stilletjes ga denken en wat als het niet lukt? (zou wel moeten kunnen want ik heb al een dochter) Moet ik al gaan temperaturen? Wat als het na een jaar nog niet is gelukt?
Ik gebruik nu vier maand ovulatietesten. Toen ik erachter kwam dat mijn cyclus tussen de 28 en 36 dagen ligt ben ik daar aan begonnen. Ik kan mijn ei daar goed mee opsporen maar tot nu toe dus nog geen resultaat!
Die wachtdagen vind ik ook verschrikkelijk!!

Groetjes Karin

Hoi!

Ik zit in ronde 5, maar oké, mag vast wel meekletsen.
Mijn cyclus is telkens zo'n 30 dagen. Afgelopen keer opeens 37 dagen, dus had al wat hoop. Maar helaas... Heb nu besloten om me er niet meer zoveel mee bezig te houden en niet meer te kijken op deze site. Maar dat kan ik toch niet volhouden, haha. Sinds gister ben ik niet meer ongi.
Wij gebruiken geen ovulatietesten. Was ik ook niet van plan. Bij m'n vorige zwangerschap ook niet gedaan. Toen hield ik me er ook niet zo mee bezig. Na een miskraam werd ik toen nog een keer ongi en daarna raak! Ik had ook nooit gedacht dat er ik er met een 2e zo mee bezig zou zijn. Hopelijk vanaf nu in elk geval minder.

Vooral tegen het eind van de cylcus is dat afwachten idd vreselijk. Heb me nu voorgenomen om niet zo op m'n cyclus te letten. (Houd het wel bij hoor). Ik zal zien of deze 'taktiek' werkt, maar ik hoop over een tijdje te kunnen zeggen: Goh, wanneer was ik ook alweer ongi? Hihi, het zal wel niet werken!!

Gemiddeld duurt het toch een jaar zeggen ze? Dan hebben we nog even hoor. En hoe meer je er mee bezig bent, ach jullie kennen al die dingen vast wel.
Bij m'n dochter ging het zo:
april 06 gestopt met pil
feb 07 miskraam
dec 07 dochter

Succes en hopelijk hebben we deze maand meer geluk.

Groeten, sunshine

Ja ik zit nu ook in de wacht-dagen en het duurt me te lang deze keer! Juist nu heb ik eens wat meer hoop dan anders maar dat is ook wel weer gevaarlijk...
Je leest ook weleens over die testen die je al kunt doen voordat je ongesteld zou moeten worden maarja dat heeft ook weer zn nadelen.
Ik moet nog ongeveer 1,5 week wachten voordat ik het weet en jullie?

En o ja.

Na de bevalling heb ik een mirena spiraal laten zetten. Misschien is dat ook een verschil. Stoppen met de pil en proberen zwanger te worden. Of spiraal laten verwijderen en proberen zwanger te worden...
Ach ja, ik bedenk ook maar wat..

Nou ik zit inmiddels in ronde 7, mag dat ook? Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, terwijl ik deze ronde toch wel goede hoop had.
Ik hoop dat bij jullie ronde 6 meer geluk brengt!

Terug
Bovenaan