Hoi!
Ik zit in ronde 5, maar oké, mag vast wel meekletsen.
Mijn cyclus is telkens zo'n 30 dagen. Afgelopen keer opeens 37 dagen, dus had al wat hoop. Maar helaas... Heb nu besloten om me er niet meer zoveel mee bezig te houden en niet meer te kijken op deze site. Maar dat kan ik toch niet volhouden, haha. Sinds gister ben ik niet meer ongi.
Wij gebruiken geen ovulatietesten. Was ik ook niet van plan. Bij m'n vorige zwangerschap ook niet gedaan. Toen hield ik me er ook niet zo mee bezig. Na een miskraam werd ik toen nog een keer ongi en daarna raak! Ik had ook nooit gedacht dat er ik er met een 2e zo mee bezig zou zijn. Hopelijk vanaf nu in elk geval minder.
Vooral tegen het eind van de cylcus is dat afwachten idd vreselijk. Heb me nu voorgenomen om niet zo op m'n cyclus te letten. (Houd het wel bij hoor). Ik zal zien of deze 'taktiek' werkt, maar ik hoop over een tijdje te kunnen zeggen: Goh, wanneer was ik ook alweer ongi? Hihi, het zal wel niet werken!!
Gemiddeld duurt het toch een jaar zeggen ze? Dan hebben we nog even hoor. En hoe meer je er mee bezig bent, ach jullie kennen al die dingen vast wel.
Bij m'n dochter ging het zo:
april 06 gestopt met pil
feb 07 miskraam
dec 07 dochter
Succes en hopelijk hebben we deze maand meer geluk.
Groeten, sunshine