6e miskraam is een feit

hallo allemaal

nu het defenitief is dat mijn zwangeschap niet goed afloopt een nieuwe
topic
moest vandaag tekomen in het ziekenhuis vorige week was er geen hartslag te zien en we hoopten dat nba een week wacht er misschien een hartslagje zou komen want dat gebeurt wel vaker nou bij mij dus niet geen hartslag te zien en de gyneceloog verwacht ook nbiet dat er een zal komen dus nu wordt ik donderdag gecurateerd daarna gaan we onderzoeken doen waarom het iedere keer fout afloopt mag dus voorlopig niet zwanger raken daarom heb ik besloten om het van me af te zetten en eerst de onderzoeken af te wachten want als het met de stolling te maken heeft hebben ze daar iets voor waardoor een kans is dat de zwangerschap wel goed afloopt ik ben er goed verdrietig van en heb het nog geen plekje kunnen geven hoop wel dat ik dat ooit kan

groetjes radeloos37

Hallo Radeloos,

Wat erg allemaal zeg... ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel uitslag krijgt van de onderzoeken en dat er wat aangedaan kan worden. Heb je trouwens niet eerder onderzoek laten doen?

Groetjes, Hiltje

hoi hfn

nee ik heb nog geen onderzoek laten doen
dat was de bedoeling na mijn laatste miskraam in okt
maar toen kwam ik er in dec achter dat ik alweer zwanger was zodoende
nu moet ik doenderdag voor curratage en daarna gaan we onderzoek doen
ik mag nu niet zwanger worden anders kunnen die onderzoeken niet gedaan worden
dat wist ik dus niet anders had ik niet gelijk weer zwanger geweest
mijn vorige gyneceloog zei namelijk dat dat niks uitmaakte daar baal ik nu wel een beetje van anders had ik   nu waarschijnlijk al meer geweten maar ja gedane zaken nemen geen keer ik wacht alles wel af nu neem even een time out

groetjes radeloos 37

radeloos; meid, wat erg voor je. Heel veel sterkte met het  verwerken van alweer je 6e miskraam. Ik hoop dat er wat uit de onderzoeken komt, en dat je snel zwanger raakt en dat het helemaal goed gaat...

sterkte en succes

jeetje wat erg. ik schrik er van.
ikzelf heb 2 dagen geleden mijn eerste miskraam gehad en moet ook morgen naar het ziekenhuis terug voor controle. als het niet schoon is krijg ik morgen ook een curretage en moet zeggen dat ik daar erg tegenop zie.

maar als ik jou verhaal dan lees denk ik: wat maak ik me druk.

ik hoop echt dat het maar iets kleins is en het zo verholpen is want ik gun echt iedereen een mooie zwangerschap. en zeker mensen die er zo hard voor moeten knokken. heel veel sterkte gewenst.

liefs Christy

Hoi radeloos,
hoe voel je je nu?
Snap een beetje wat je doormaakt, heb zelf 2 mk's gehad.
ik hoop dat het z'huis waar je nu zit, jou goed kunnen begeleiden en helpen in de toekomst.

Heel veel sterkte met het verlies!

Liefs, Yvette

hoi y 1972

ben gisteren gecurateerd en dat viel goed tegen vorig had ik geen centje pijn maar gistern niet normaal meer het begon al toen ik aankwam we moesten er perse om 8 uur zijn we waren op tijd en wat denk werd pas om half 9 geholpen met de opname gesprek
ik zou om 9 uur geholpen worden nou ze hadden me zonder te zeggen maar naar een andere arts geschoven zodat ik pas om half 11 werd geholpen s,middags kwam de gyneceloog even langs om te zeggen dat ik de rest maar poliklinisch moest bespreken
nou in dit ziekenhuis heb ik het wel gehad ik ga verder in een ander ziekenhuis voel me erg verdrietig en alleen ik denk dat ik deze miskraam niet zo gauw een plekje kan geven

groetjes radeloos 37

Kieve radeloos,
Wat is dat voor een z'huis??!!
Hoe kan je zo ongevoelig zijn? En ze hebben zeker helemaal geen excuses aangeboden!?
Ik vind 't allemaal zo erg voor je! Waarom nou??!!
Krijg je steun van je man/vriend?
Ik weet van mij mk's dat het voor een vrouw toch anders is, dan voor een man.
Hou je ons op de hoogte?
Liefs, yvette

Terug
Bovenaan