6e miskraam

hallo

moest vandaag naar het ziekenhuis na een week nafwachten vorige week
was er geen hartslagje te zien maar we hoopten dat er deze week misschien
dat er een hartslagje zou komen niet dus poging 6 mislukt donderdag wordt ik gecurrateerd   en daarna gaan we onderzoeken doen hoe het komt dat het iedere keer fout afloopt mag voorlopig dus niet zwanger worden ik ga afstand nemen van het zwanger worden ik wens iedreen hier een gezonde zwangerschap toe en alvast succes bij de bevalling

groetjes radeloos

Hoi Radeloos,
Met kippevel lees ik je berichtje. Wat enorm vervelend voor je zeg. Hoop voor je dat er wat uit de onderzoeken gaat komen. Heel veel sterkte bij het verwerken van de 6e mk en heel veel succes met de komende onderzoeken.

an1974

Pffff......vandaar je forumnaam, kan het me helemaal voorstellen.
Wat lijkt me dit verschrikkelijk! 6 x hoop, 6 x weer verdriet.
Meid, heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat je toch ooit een gezonde baby in je armen mag houden!

Veel liefs, Teddy!

He meis, wat ontzettend verschrikkelijk. Ik hoop dat ze kunnen vinden waar het door komt, want dan kan je het misschien wat makkelijker verwerken, maar het blijft verschrikkelijk.

Ik wens je veel sterkte en hoop je in de toekomst weer op het forum tegen te komen.

Liefs, Yvette

Hoi,

Ik zou in het ziekenhuis eens vragen of je geen bloedstollingsprobleem hebt. Ik heb dit namelijk zelf ook, en mijn zus ook. Bij ons is het factor V Leiden. Dit schijnt nog best veel voor te komen, 5 tot 10% van de vrouwen heeft het. Mijn zus heeft 5 miskramen gehad en ik net mijn eerste miskraam. Als blijkt dat dit het is, kan je bloedverdunners krijgen tijdens je zwangerschap en dat verkleint een miskraam aanzienlijk. Ik hoop voor je dat ze er achter komen hoe het komt. Veel sterkte

Minke

Terug
Bovenaan