6e mislukte echo grrrrrrr

Echo's zijn leuk, als je wat ziet..

met 5 weken zagen we niks (ik kon tussen 5-15 weken zwanger zijn)
met 8 weken een vlek met een vlekje erin, na veel moeite
met 12 weken een boon die op en neer sprong en geen seconde stillag ( met 8 en 12 weken gehad om de preciese duur van zwangerschap vast te stellen)
met 20 weken zagen we de contouren van het gezichtje wel, en arm en beentjes maar kleine lag niet stil, konden niks goed meten dus, het leek goed uit te zien
met 23 weken extra echo om verder te meten, zelfde probleem, huid bij navel scheurt en 100% zeker weten we niet. kleine is en druk en eigenwijs en placenta aan voorkant en ligt achter de navel.
nu met 33 weken extra echo gehad. ivm dat mijn BMI te hoog was bij aanvang zwangerschap.
Nou de metingen zaten tussen 17 en 32 weken! dat kan niet want bij de 20 en 23 weken waren sommige metingen al hoger. en als ze voelen is kindje mooi groot. omdat kleine zich moeilijk laat zien en niet stilligt krijgen wij echo nr 7!

3 mei naar de echoscopist en dan naar de gynaecoloog.

Ik ben heel blij met alle echo's, moest er niet aan denken om de kleine zo lang niet te zien.
Maar ik baal onderhand wel een beetje dat we zo weinig zien en niks zeker is.
Dat bij ons alles anders loopt zijn we wel gewend maar soms kun je er genoeg van hebben.
Manlief heeft haar nog niet gevoeld want elke keer als wij een hand op de buik leggen gaat mevrouw ineens slapen. verder is ze de hele dag druk.
Vanaf 33 weken stond ergens dat ze 90% slaapt van de dag. weet niet hoe lang hier de dagen dan zijn want ik voel haar echt wel vaker. druktemaker dat ze is. (ps mijn man en ik zijn ook druk en eigenwijs dus dat klopt dan wel weer)

vriendinnen hebben met 12 weken mooiere echo's dan wij met 23 of 33 weken, ben dan echt beetje jaloers op ze.

wie kent dit beetje of kan me opfleuren?

Oh Sabine, wat een pech...
Die kleine is indd een druktemakertje.

Bij mij is het ook lastig kijken iedere keer, ook mijn placenta ligt aan de voorkant en mijn buikje is ook niet mager zal ik maar zeggen. Daardoor is het lastig kijken en moeten ze flink drukken (auw) om iets te kunnen zien.

Mijn man is ook iedere keer te laat met voelen of dan ineens stopt ze met trappelen lijkt wel. 's Avonds in bed is ze actiever dan overdag en dan legt ie zn handen een lange poos op mn buik en dan op een gegeven moment voelt ie zachtjes een plop. Beetje drukken op mn buik. Maar met veel geduld lukt het dus soms.

Gelukkig is 3 mei al snel en hopelijk is ze/hij dan flink gegroeit en minder actief zodat deze echo wel duidelijker zal zijn. Maar ik begrijp je frustratie!
Op naar nr 7! Je bent dan 35 weken? Gaat snel al he, nog maar een paar weekjes dan meid en dan mag je hem of haar vasthouden...

Kop op en sterkte, knuffel
Carola

Ah irritant zeg, kan me voorstellen dat je er van baalt. Gelukkig is ze lekker aan het bewegen over de dag dat klinkt goed toch?! En inderdaad nog even en dan heb je haar voor het echie! Succes meid!

hoi dames

dank je voor jullie reacties
nog even en dan is ze er in het echie, dat is wel fijn
maar elke keer zenuwachtig zijn voor de echo en uitkijken naar een mooie blik op de kleine en elke keer niks. maar goed dat is ook weer snel afgelopen hihihi nog 1 echo en daarna komt ze er al weer aan.

Nu hopen dat ze echt een meisje is, jongensnamen komen we echt niet uit

groetjes sabine

tussen de 17 en 32 weken!!! das wel even een verschil zeg.
wat vervelend, dat er geen duidelijkheid is gekomen voor jullie, en dat jullie haar niet goed hebben kunnen zien.

hier is mijn meid ook continu druk hoor.
ze beweegt ontzettend veel, zelfs als ik druk in de weer ben, voel ik haar de hele tijd.
slapen doet ze geloof ik maar heel weinig hahaha.

hey meid, geniet lekker van je druktemakertje hoor en ik zal duimen dat ze bij de volgende echo wel even goed voor de foto gaat liggen!

liefs, do

tussen de 17 en 32 weken!!! das wel even een verschil zeg.
wat vervelend, dat er geen duidelijkheid is gekomen voor jullie, en dat jullie haar niet goed hebben kunnen zien.

hier is mijn meid ook continu druk hoor.
ze beweegt ontzettend veel, zelfs als ik druk in de weer ben, voel ik haar de hele tijd.
slapen doet ze geloof ik maar heel weinig hahaha.

hey meid, geniet lekker van je druktemakertje hoor en ik zal duimen dat ze bij de volgende echo wel even goed voor de foto gaat liggen!

liefs, do

Terug
Bovenaan