6e misser

Hoi allemaal,

Wat komt het hard aan om je kindje te verliezen. Zelfs voor mij. Ik heb net via een thuistest begrepen dat ik nu een zesde miskraam beleef.
Het gekke is, we wilden helemaal geen kinderen meer. Ik ben net 9 wkn geleden bevallen van mijn 4e kind (gelukkig alle 4 gezond) en wij waren eigenlijk wel klaar.
Toch voelt het weer als een enorme teleurstelling, terwijl ik nog niet eens wist dat ik zwanger was.
Helaas is er bij ons iets mis gegaan met een condoom ong 3 wkn geleden. Nu heb ik ineens veel bloedverlies, met wat stolsels en een hoop buikpijn en dat overbekende drukgevoel. Dus voor de zekerheid nog ff een test gedaan en jawel positief.

Misschien is het voor het beste zo, ik bedoel, ik heb er gelukkig 4, maar toch doet het pijn. Ik denk dat ik dit ook maar lekker voor me hou, want als ik iets niet nodig heb dan is het de onverschilligheid van anderen omdat ik er al vier heb.....

Ga nu ff een potje janken,
Liefs Lin

Lieve Linda,

Wat vreselijk, heel begrijpelijk dat je je kl*te voelt! Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je kids.

Pas goed op jezelf!
Katie

Lieve Linda,

Ik vind het vreselijk voor je wat je moet  meemaken  nu. Ook al heb je 4 kinderen, je verdriet is er echt niet minder om. Soms zeggen mensen dingen zonder na te denken of ze hebben dit verdriet nooit meegemaakt. Ik hoop dat het huilen je een beetje heeft opgelucht en dat je je gauw wat beter voelt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Heel veel liefs van Monique.

Hallo Linda. Ik wil je toch graag even en hart onder de riem steken. Ik zie je naam veel op het forum begin 2005 moeders waar ik zelf ook veel op te vinden ben.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Knuffel Tijn veel, hopelijk helpt dat een beetje! Ik denk aan je! Groetjes Willeke

Hoi allemaal,

allereerst bedankt voor jullie reacties. Wegens medische probleempjes met de kleine en mijzelf ben ik een poosje niet terug geweest hier.

Had voor de zekerheid de 2e thuistest ook maar losgelaten op mijn "plasje" omdat de eerste test een heel mager resultaat gaf.
De 2e test was negatief!! Dus niet zwanger (waarschijnlijk), en dan ook geen miskraam. Heb inmiddels wel weer bloedverlies (voor de 3e keer in 3 weken), ben steeds 2 of 3 dgn bloedvrij, en dan begint het weer. Het is momenteel enorm pijnlijk in mijn buik en ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat er iets niet in orde is.

Allemaal heel erg bedankt, voel me een beetje raar. Ik kan die negatieve test erg moeilijk rijmen met mijn gevoel, voor mijn gevoel heb ik toch een miskraam gehad.
Als dat idee eenmaal in je hoofd zit, dan laat het je niet meer los, wat iedereen ook zegt, wat een test ook uitwijst.

liefs lin

ps. morgen maar ff langs de ha.

Beste Linda,

Vervelend voor je dat je steeds bloed en stolsels verliest. Ik wil je niet bang maken maar ik zou wel even je gyn of dokter bellen. Als je baarmoeder nl. niet leeg is,kun je een ontsteking krijgen dat is erg vervelend en pijnlijk. Je vertelt over je buikpijn, geef dat aan en waar je vooral op moet letten is op je koorts. Op een echo kunnen ze zien of je baarmoeder leeg is. Echt bellen hoor !!!!!!!

Hopelijk gaat het beter met jezelf en natuurlijk ook met je kleintje na de medische molen.
Ik wens je heel veel sterkte en succes en laat gauw wat van je horen.

Veel liefs van Monique

Hoi,

Hier weer ff een berichtje van mij. Tegen alle adviezen in ben ik nog niet naar de ha geweest. In de eerste plaats door het gebrek aan oppas, en in de tweede plaats omdat de bloeding stopte. Ik was daar zo blij mee dat ik ff geen bloedverlies had, ik was ff klaar met dat gedoe. FF wat anders aan mijn hoofd.

helaas begon het bloedverlies weer en nog maals en nu heb ik dus inmiddels mijn vijfde bloeding in even zoveel weken. As vrijdag (de 10e) heb ik oppas en een afspraak dus dan ben ik benieuwd, wat het zal zijn.

Ik kan al wat makkelijker omgaan met die positieve/negatieve test, en dat heb ik vooral te danken aan mijn eigen kinderen!!! Wat geniet ik daar nu van, misschien nog wel meer als wanneer dit alles niet was gebeurt!

Ik klim langzaam uit het dal en ik hoop voor ieder van jullie dat jullie ook de weg omhoog weer kunnen vinden!!!!

heel veel liefs en sterkte allemaal

lin

Terug
Bovenaan