6e week?

Hoi,

Heb vorige week een zwangerschapstest gedaan en zwanger. Nu echter vandaag voelt het alsof ik een hele harde buik heb maar verder niet dat er daarbinnen nog iets gebeurt terwijl ik de rest van de week het gevoel had alsof iets vanbinnen met mij mee at. Is dit goed of slecht nieuws? (ben vanmiddag tegen een trapleuning aangelopen met mijn buik, kan dit kwaad?)
 
Tegen de trapleuning aanlopen kan nu echt nog geen kwaad. Het vruchtje zit nog heel goed beschermt en je baarmoeder komt zowiezo pas rond de twaalf weken boven je schaambeen uit.
Dus daar zou ik me maar niet druk over maken.
Dat je last hebt van je buik kan heel goed door je darmen komen hoor! Die gaan door de hormonen verslappen om zo plaats te kunnen maken voor je baarmoeder straks. Daardoor krijg je zo'n opgeblazen gevoel.
Verder voel je ook nog een soort menstruatie pijn, dat is dan je baarmoeder die al aan het oprekken is.

En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Debbie
 
Gefeliciteerd! Er is zoveel waar je je in het begin zorgen over kan maken maar die kleine zit nog zo diep van binnen dus er kan nog heel weinig gebeuren van buitenaf.. En onderschat niet wat er gebeurd met je lichaam.. Ik merkte er eigenlijk nog helemaal niets van met 6 weken, maar je gaat je van alles in je hoofd halen joh.. Ik heb nu een kleine van 4 mnd en ik heb met mn zwangerschap nog nooit het gevoel gehad dat hij ''mee at''.. Maak je niet te druk.. geniet ervan voor je het weet zit je te springen om te gaan bevallen.. 20 kilo zwaarder, gezwollen enkels en zo groot als een huis, hi, hi.. Geintje, het is echt het mooiste wat er is en het is zo weer voorbij..
 
Terug
Bovenaan