6e ziekte

Rodin kreeg enkele dagen geleden ineens koorts. Ik maakte me er verder niet zo druk om, totdat daags erna ons buurjongetje van 7 weken opgenomen werd in het ziekenhuis met koorts, hij bleek hersenvliesontsteking te hebben. Ik natuurlijk gelijk naar de ha, maar die kon ons gerust stellen. Rodin was alert, maakte ondanks zijn koorts geen zieke indruk en de beruchte dieprode puntjes had hij ook niet. Wat het wel was konden ze niet zeggen, maar hersenvliesontsteking was zeer onwaarschijnlijk. Uiteraad moesten we hem wel goed in de gaten blijven houden.

Zo plots als de koorts was gekomen was hij gisteren ook ineens weg. Vandaag zag ik dat hij helemaal onder de uitslag zat. Ik herkende het nog van Delani, de 6e ziekte.

Binnen een dag of 2,3 zal hij dus weer helemaal beter zijn, gelukkig!

Liefs, Nicole (Rodin 22 weken)

Wat sneu dat je mannetje ziek is. Maar gelukkig is hij snel er weer van af en weer helemaal beter. Heb zelf nog bij beide kinderen geen 5e en 6e ziekte mee gemaakt.
Beterschap met de kleine man

get wat sneu. Ze zijn er meestal niet echt heel ziek van toch? Volgens mij komen de 5e en de 6e meestal samen. Kijk er dus niet gek van op als je het over een paar weken omgekeerd hebt...eerst vlekken en dan koorts, da's dan die andere.

Beterschap voor je kleine vent!

Terug
Bovenaan