<p>Hi, met 4 maanden gestart met hapjes geven dat wou ze niet van de lepel dus met de pink gaan geven. Dit gaat goed alleen we zijn nu ruim 2 maanden verder en ze eet nogsteeds niet van het lepeltje. Als ik met de lepel kom doet ze wel haar mond open maar het lijkt wel alsof ze niet weet hoe ze dan moet slikken. Dan begint ze te huilen en als ik dan nog eens met de lepel kom en mondje gaat opem begint ze te kokhalzen en weigert nog verder te eten vd lepel. Dan kom ik met pink en gaat t mondje direct open. Als dit even goed gaat kom ik weer met de lepel doet ze haar mond open maar slikt weer niet en begint t weer opnieuw. Ik zou dus ook echt niet weten hoe zij ooit brood moet gaan eten. Heb het een keer geprobeerd, gedoopt in lauwe melk en in de zijkant van haar wangetje gedaan. Echt een mini stukje kleiner dan postzegel formaat, en ze begon te kokhalzen en te huilen en toen was ze dr helemaal klaar mee wilde meteen naar bed. Hoe zorg ik er voor dat ze leert slikken? Want ze kan gewoon niet normaal eten zo... </p>