6w4d echo en bloed in baarmoeder?

<p>hallo dames, </p><p>ik heb geen flauw idee of hier al een topic van is, namelijk de eerste x dit voor mij. </p><p>Gisteren heb ik een vroege gehad met 6 weken en 3 dagen. Kloppend hartje gezien, zag er allemaal heel goed uit alleen vertelde de echoscopiste dat er een klein beetje bloed in de baarmoeder zit. Het zal er nog wel uit komen zei ze. Ik raakte helemaal in paniek omdat ik al eerder 2 miskramen heb gehad. Maar voor nu zag het er goed uit. Moest maar gaan genieten van mijn 2 kindjes die wel geboren zijn... ehhh oké. Dit kindje is zo gewenst dat ik alleen maar ongerust ben. </p><p>3 juni mag ik pas weer voor een echo.</p><p> </p><p>Wie heeft hier ervaring mee?</p><p> </p><p>bedankt </p>

Ik heb er geen ervaring mee, maar een vriendin van mij heeft wel te horen gekregen dat ze een soort "blauwe plek" in de baarmoeder heeft. Hierdoor bloedt ze al haar hele zwangerschap af en toe. Wellicht is het bij jou ook zoiets? Als het je onduidelijk is kun je altijd even bellen vandaag met de praktijk, die kunnen het je vast uitleggen. Misschien zei de echoscopiste het ook juist om je níet ongerust te maken, mocht er wat bloed komen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je mooie echo! Het wachten na een vroege echo is lang he.. de weken vond ik toen ook echt voorbij kruipen ;) succes met het wachten en niet te druk maken!

Op de eerste echo was bij mij ook een bloeding in de baarmoeder te zien. Er werd aangegeven dat mocht ik wat bloed verliezen dat ik niet moest schrikken en bij mij is de bloeding gewoon vanzelf weggegaan zonder bloedverlies. Dus er hoeft niks aan de hand te zijn.
hoop dat je wel een beetje kan genieten van de komende weken!

Ik heb met 11 weken een zware bloeding gehad. Er zat ook een hematoom. Ik heb een week gebloed en daarna was die weg! 
Inmiddels bijna 28 weken zwanger. 
Het kan dus goed gaan 

Ik heb met 11 weken een zware bloeding gehad. Er zat ook een hematoom. Ik heb een week gebloed en daarna was die weg! 
Inmiddels bijna 28 weken zwanger. 
Het kan dus goed gaan 

Het was een redelijke plek, maar ik hoefde geen extra rust te nemen. Je baarmoeder en kindje zijn extra beschermd! En mocht je tussendoor twijfelen of toch n bloeding zijn gewoon de verloskundige bellen, zodat je minde zorgen hoeft te maken 

Wat tegenstrijdig. Ze zegt dat je je geen zorgen moet maken Maar ook dat je maar moet genieten van de kindjes die je al hebt? Ik snap dat je hiervan van slag bent. Sterkte 

Terug
Bovenaan