6weken zwanger en licht in mijn hoofd

Hallo,

Heeft iemand ervaring met licht zijn in je hoofd. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb verder nergens last van (m.u.v. vermoeidheid).
Ik twijfel of ik hiervoor even naar de huisarts moet om mijn bloeddruk o.i.d. op te laten meten. Wat deden jullie in dit geval?
 
Hey hallo
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ook ik vandaag ongeveer zes weken zwanger en dat duizelig zijn heb ik ook zo af en toe... Ik geloof dat het erbij hoort maar als je twijfelt toch even de huisarts bellen!
Bloeddruk meteen kan geen kwaad :)

Dus jij bent ook alleen maar moe? Ik namelijk ook... Soms zere borsten even en dat was het ook... Maakt het zo onwerkelijk...
 
Duizeligheid en licht in het hoofd kan er bij horen maar kan ook door de warmte komen, mischien een ijzer te kort? Gewoon even bellen kan nooit geen kwaad lijkt me
 
Ja heel herkenbaar, eet momenteel sochtends een cracker met appelstroop. en gezien mn missleijkheid vanochtend in bed al 2 biscuitjes genomen en vandaag geen duizelingen gehad. zou dus ff als je appelstroop lust dat lekker nemen kan geen kwaad en miss werkt t al. kan aan je suikerspiegel liggen. gefeliciteerd leuk ik ben ook 6 weken, we hebben bij mamaclubs maart 2015 een lijstje als je het leuk vindt kan je je daar ook voegen!gr missm
 
Terug
Bovenaan