6wk zwanger ivf nu negatieve testen

Beste allemaal

Dmv ivf na de wachtweken mogen testen en ja voor het eerst na 4 ivf pogingen met heel veel terugplaatsen dan toch eindelijk zwanger.  Nu twee weken verder zou ik komende dinsdag 6 weken zwanger zijn. Vanmorgen nogmaals getest omdat mijn vertrouwen door alle teleurstellingen niet groot is in mijn lichaam en ja hoor twee negatieve testen waaronder 1 digitale test.  Doordat ik elke dag mega veel medicijnen moet nemen ben ik denk ik niet zwanger meer maar houden de medicijnen het tegen.

Helaas is het nu zondag en kan ik maandag pas bellen.

Wie o wie heeft dit ook meegemaakt?  Droom in duigen hier of moet ik toch nog een beetje hoop houden.

Ik heb zo'n situatie hier eerder voorbij zien komen geloof ik... Weet verder niet meer hoe of wat sorry misschien kun je t forum doorzoeken?

Succes

Jeetje Annemieke! Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar ik zag je naam en wilde je even berichtje sturen. Want meid wat gun ik het jou na dat hele traject. Ik ga heel hard voor je duimen. Maar nu 2 negatieve testen is wel heel raar. Pffff heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze morgen een echo maken zodat je wat meer duidelijkheid krijgt.

@ annemieke

oke en dit was ook gewoon gebleken uit een zwangerschaps test?

Want ik zelf heb ook eerst positief getest en 2 dagen later negatief en ik ben inmiddels 5 maanden zwanger..

voor zo ver ik weet kan een test alleen positief testen als je daad werkelijk zwanger   Bent

ik zou me niet zo veel zorgen maken

en de beste testen zijn die van de Etos huis merk dan doe je zo een early met je ochtend urine

veel geluk!

Terug
Bovenaan