7.4 week en bloedverlies.... help!?!

gisteravond de schrik van mn leven.... opeens uit het niets... best aardig wat bloed in de
wc. gewoon helder rood, zonder klonten.....
vanacht eigenlijk niks meer verloren en het is nu nog maar een heel klein beetje als ik naar de wc ga.
verder heb ik geen buikpijn of krampen ofzo....
ik heb al 2 keer eerder een miskraam gehad,maar toen eigenlijk gelijk een curretage gehad dus ik weet niet hoe het voelt als je spontaan een miskraam krijgt....
ik ben ook nog niet bij een arts geweest want ik was van plan deze week bij 8 weken naar mn huisarts te gaan en die maakt zelf ook echo's...
ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet en dat ik deze week gewoon nog een echo krijg waarop blijkt dat het wel goed is, maar erg veel hoop heb ik niet...

heeft iemand anders dit ook meegemaakt???
hoe weet je dat het een miskraam is??

gr. wilma

Hey
jeetje dat is wel ff schrikken zeg.
ik kom van het oktober forum en ben zwanger van mijn 3e kindje.
het enige wat ik je kan vertellen is dat toen ik voor de 2e keer zwanger was ik ook een miskraam heb gehad. ik verloor ook helder rood bloed en had nergens last van. bij mij bleef het wel bloeden.
ik ben naar de verloskundige geweest was 8 weken in verwachting maar waarschijnlijk was het vruchtje al niet 8 weken geworden.
de verloskundige zei tegen mij het hoeft niets te betekenen maar ik wist genoeg, na een echo was er bij mij al niets meer te zien..
ik kreeg de volgende dag een spontane miskraam. het vruchtje kwam er ineens uit. dat was een heel raar gevoel. (heb dus nergens last van gehad!)
maar het kan dus 2 kanten opgaan.. het kan zoals ze zeggen een innestelingsbloeding zijn maar meestal als het bloed in de wc zit en niet alleen met afvegen is, is mij verteld dat er iets niet goed is..
ik hoop heel erg voor je dat het bij jou wel goed gaat!!

Liefs Trotsemama3 (oktober forum)

Ow meid, ik snap je onzekerheid. Poeh. Ik zou morgen meteen de HA bellen.

Verder vond ik deze info nog.
Bloedverlies