7/8 weken zwanger en erg onzeker ?❤

Goedemorgen allemaal,
Afgelopen dinsdag een mooie echo gehad met ongeveer 6w 6d. 14 maart de termijn echo. Helaas kan ik er weer niet super van genieten zo onzeker dat het weer mis zal gaan. Had dit bij me zoontje ook door mindere ervaringen. Voel me wel goed wat opgezette buik,gevoelige tepels en soms wat weeig misselijk. In de avond vooral moe. Zijn er misschien mama's die dit herkennen hoe gaan jullie hiermee om? ?
 
Ik heb precies hetzelfde.. Bij mij zijn de kwaaltjes ook minimaal... Ik ben ook mega onzeker.. Ook juist omdat er maar weinig kwaaltjes zijn...
Ik heb zelf contact gehad met de poli gynaecologie, ik sta onder controle in het ziekenhuis.. Mijn advies zou zijn.. Maak het bespreekbaar... Ik kan wel zeggen vertrouw op je lijf maar snap ook dat dat heel lastig is.
Probeer afleiding te zoeken...

 
Fijn dat je het herkent. Me vorige zwangerschap stond ik ook onder controle in het zh en had ik wekelijks controle. Denk toch dat ik morgen me vk bel zei was erg lief alleen door de drukte met de 13 weken echo hebben ze weinig extra tijd voor even snel een controle. En ergens denk ik zolang deze kleine kwaaltjes erbij zijn is het oké. De keren dat mis ging voelde ik dat direct aan mezelf. Gelukkig geeft me 13 maanden oude zoontje hoop afleiding
 
Terug
Bovenaan