7 / 8 weken zwanger

<p>Goedemiddag dames,</p><p>Ik ben vandaag 7+3 dagen zwanger en heb bijna geen symptomen. Enige wat ik heb zijn zere borsten (alleen aan de zijkant als ik het aanraak) en met vlagen misselijk ( 2 tot 3x per dag).</p><p>Voor de rest voel ik me goed en fit.</p><p>Hebben jullie ook geen symptomen of juist wel?</p><p> </p>

Goedemiddag, 
Ik ben nu 7 weken+2 dagen. Ik ben al paar dagen erg misselijk (gevoel alsof moet overgeven) en slapjes. Gisteren klein beetje bloed bij afvegen maar geen krampen. Ben daardoor wel beetje onzeker of het goed blijft gaan. Maar laten we van positieve uitgaan. Hoop wel dat de misselijkheid snel weg is want met werken is het heel vervelend.
Kan 's avonds weinig eten. Zit snel vol en word snel misselijk. 

Hi!
ik had alleen week 5/6 last van mijn borsten en daarna nam het af. Af en toe een beetje last van misselijkheid maar ook niet veel. Verder ook niet moe of wat dan ook. Na week 8 waren had ik eigenlijk helemaal nergens meer last van. Met 12 weken echo gehad en alles was goed. Nu 14 weken.
Groetjes

Wees blij hihihi hier al weken thuis. Extreem misselijk en niks heeft kunnen helpen. Ook gevoelige borsten én tepels.  Lekker genieten dat je je fit voelt en geniet van je zwangerschap. Niet iedereen heeft last van kwaaltjes dus maak je geen zorgen, je boft gewoon hihi?

Ik heb vandaag ook een beetje bloed gezien bij het afvegen. Ben vandaag 7+3 weken zwanger maar ik maak mij veel zorgen. Heb verder nog geen krampen gehad. Hoe is het met jou nu verder?

Ik ben 7w+5d. Mijn symptomen:
-Pijnlijke borsten/tepels
-Heel de dag door een licht misselijk gevoel
-Niets van eten smaakt mij, is me allemaal te veel 
-Erg vermoeid
-Regelmatig krampjes

Ik was gisteren 9 weken en het enige waar ik last van heb zijn inderdaad pijnlijke borsten. Ik zou zeggen geniet er van want het kan ook anders zijn!

Terug
Bovenaan