7 Aug voor laatste keer ongesteld.

A

Anoniem

Guest
Meiden!

Wij willen graag voor een 2e gaan.
Nou ben ik 7 aug voor het laatst ongesteld geweest.. En ben nu nog niet ongesteld ? Vrijdag nog een nega test gehad..

Ik heb nou geen idee waarom ik nog niet ongesteld ben.. Iemand tips ?

Durf ook niet meer te testen.. Bang voor weer negatief..

Het zou kunnen dat je een langere cyclus hebt, dat gebeurd vaker.

Maar het zou ook kunnen dat je langzaam hcg aanmaakt, mijn oudste is nu 11 en ik kreeg pas de 5de test een posi test toen was ik al ruim 6 weken overtijd en met mijn 2de meid pas de 4de test posi en toen was ik wederom al weken overtijd.

Als je het niet vertrouwd zou ik naar de ha gaan.

Succes

Nou, wat raar!! Ik hoop uiteraard voor je dat je lichaam het hormoon nog aan het aanmaken is en dat je wat later alsnog een positieve test in handen krijgt en indd...als je het niet vertrouwd, gewoon ff langs de HA gaan.

Sterkte!! Liefs Lynn

Bedankt voor de reacties meiden!
Ik ga morgen ochtend een test doen, als die weer nega is.. ga ik de dokter bellen of ik bloed kan laten afnemen voor zo'n test.. Is het dan weer nega.. Wil ik dat ze ffe gaan na kijken!! Want hoorde laatst zo'n raar verhaal van iemand die ik vaag ken.. Dus ben gelijk als de dood dat er wat is..

@ Marja p.. Jeeetje, ook veel testen!! Maar gelukkig daarna positief..

Ik hou jullie op de hoogte

Miarciie,

Op naar de dokter en niet laten afschepen hoor.
Ik ben benieuwd wat je ha zegt, laat je het nog even weten?

Tja veel testen idd en gelukkig positief :) ik maak blijkbaar erg langzaam hcg aan.

Marja, ik ben bij de dokter geweest!
En heb me denk laten afschepen.. Haha!
Ze zei dat me lichaam moest wennen aan het stoppen met de pil! En dat dit dan dus kan gebeuren.. Nou zei ze ik zou even stoppen met testen.. Als je over 3 weken nog niet ongesteld bent, test je gewoon weer. Is het dan weer negatief, dan moet je weer even langs komen.. En dan gaan ze bloed afnemen..

Dus nou ik ga maar afwachten.. En hoop toch dat ik wel zwanger ben, en zelfde als jou langzaam hcg aanmaak haha.

Naja gelukkig was je wel zwanger he :)

Terug
Bovenaan