7 dagen knipper daarna lege smiley

<p>hoi allemaal ! <br />Ik had eerst 3 dagen een cirkel met de cb paarse test . Vervolgens 7 dagen een knipper . Toen nieuwe test gehaald en een lege cirkel . Kan dit door de nieuwe test komen of omdat ik geen eisprong heb Gehad ? Wel veel witte afscheiding gehad </p><p>wie kan mij hierbij helpen ? Maakt me zo onzeker .. </p><p> </p><p>veel liefs van mij</p>

Hoi Soofje, ik begreep van de CB helpdesk dat de smiley niet meer ‘terug’ kan in een test reeks, als je eenmaal een knipperende smiley hebt, kan dat in diezelfde dagen op die houder geen leeg rondje meer worden. Een nieuwe test pakt dit natuurlijk weer opnieuw op. Ik had zelf ook alleen knipperende, dus ben uiteindelijk eens gaan informeren. Ik zelf kan je er niet veel over vertellen, heb net ontdekt dat ik pcos heb en dus geen regelmatige eisprong. Kan het zijn dat je cyclus nog op gang moet komen na bv stoppen met de pil? Dat je het daarom nog niet helemaal kunt vinden?

Hoi hoi ! Vanmorgen een dikke stil staande smiley ! Ook de ovu test van de Action een dikke donkere streep ! Dnakwjel voor je reactie ?

Oh super ik zie dat je inmiddels de stilstaande smiley hebt! Ik wilde net reageren dat ik dat ook altijd heb wanneer ik met een nieuwe verpakking begin dus dat je inderdaad dan 2 testjes moet proberen. (Ze weten wel hoe ze het duur maken ?). Voor jou nu dus even aan de slag, succes!!

Oh super ik zie dat je inmiddels de stilstaande smiley hebt! Ik wilde net reageren dat ik dat ook altijd heb wanneer ik met een nieuwe verpakking begin dus dat je inderdaad dan 2 testjes moet proberen. (Ze weten wel hoe ze het duur maken ?). Voor jou nu dus even aan de slag, succes!!

Super! Toch gevonden dus! Soms inderdaad een kwestie van even doortesten als je met een nieuwe begint! Succes ???

Terug
Bovenaan