7 dagen na eisprong bruine afscheiding

Hoi Meiden,

Ik heb even een vraagje:
Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste IUI poging gehad. Nu heb ik sinds vandaag ineens donkere afscheiding met het afvegen, er zitten ook wat donker bruine sliertjes bij. Ook had ik wat donker in mijn broekje zitten (oud bloed??). Ook heb ik al het hele weekend af en toe steken in mijn linker onderbuik (aan die kant heb ik mijn eisprong gehad deze maand). Die steken houden dan een uurtje of wat aan en trekken dan weer weg om vervolgens weer een tijdje later terug te komen.

Vorige maand had ik dit ook een kleine week voor mijn nod, toen dacht ik stiekem aan een innesteling, maar helaas werdt ik toen enkele dagen later toch ongi.
Heeft iemand van jullie dit ook gehad of weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Ik maak me een beetje zorgen. Als het nu al voortekenen voor mijn ongi zijn, is dat wel erg vroeg, ruim een week voor mijn nod!

Wie o wie kan mij helpen!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Ellen.

Hoi Ellen,

wat een spanning he? Ik herken het wel van de periode dat ik ook met IUI bezig was.
Het gebeurde bij mij ook regelmatig dat ik eerder ongi werd dan dat ik had gedacht nav de inseminatie. Ik had ook wel eens het idee dat ze te laat waren en dat mijn ei al eerder gesprongen was. Maar ik hoop voor jou   dat je ongi wegblijft maar ik ben bang van niet.Maar zolang het niet doorzet is er hoop!
Je zou ook eens kunnen   kijken op het forum als het langer duurt daar zitten meer meiden in het zelfde schuitje.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je over 9 maanden een prachtig kindje mag vasthouden.

groetjes Belle
(nu 40+3 dagen na 7 IUI en 1 IVF)

Hoi Ellen,
Wauw!!! wat een herkenbaar verhaal!! Toevallig zeg, ik heb vorige week maandag m 'n eerste IUI poging gehad!!   Sinds afgelopen zondag is het ook bij mij erg onrustig in m 'n buik, heb het gevoel dat ik ongi ga worden, steekjes (vooral links waar de eisprong ook was) zwaar en soms weeig gevoel in m 'n buik. Ik heb alleen geen donkere afscheiding gehad. Moet wel vaaaaaak plassen en kijk iedere keer bij het afvegen of er misschien oud bloed bij zit, maar tot nu toe dus niet...hoeft natuurlijk  ook helemaal  niet, niet iedereen heeft een innestelingsbloeding.
Ook denk ik af en toe (wel iedere dag) m 'n borsten te voelen, terwijl ik dit nog nooit gehad heb....hopelijk verbeeld ik het me  niet!!!   Oohh ik wil zo graag vanalles voelen dat er op wijst dat het gelukt is, wordt er gek van!!!
In  't ziekenhuis raden ze me aan om langer dan twee weken te wachten met testen i.v.m. de pregnyl, waar het hcg-hormoon in zit en dat dus op de test kan verschijnen als je tevroeg test.  Mijn nod is zondag, maar als ik het geduld op kan brengen en niet ongi wordt natuurlijk, dan wil ik volgende week woensdag testen,
Ga jij ook wachten tot na je nod?? zo ja, hoelang dan??
succes en groetjes,  MOON    

Hoi Ellen,

Dat is echt om gek van te worden he. Ik heb dat nu al een keer of zes gehad, bloed (wel altijd na het vrijen) een week voor nod. Ik zit nog niet in de medische molen, daar gaan we binnekort in. Maar je krijgt aan de ene kant telkens hoop dat het een innesteling is, maar aan de andere kant word ik telkens gewoon op tijd ongesteld, dus geloof ik het niet meer zo. Helaas kunnen we alleen maar hopen en afwachten, succes!
Liefs Gwen

Hey,

wat een bekend verhaal. ik ben van het weekend voor de 8e keer ongi geworden. Echt balen.
Elke keer heb ik ook een week van te voren steken links, bruine vloei (zo noem ik dat) en zelfs dat ik misselijk ben. Elke keer hoop ik weer dat ik niet ongi wordt. Helaas ben ik heb wel elke keer geworden. Dus nu weet ik gewoon als ik die bruine vloei heb dat ik toch weer ongi wordt. Elke keer weer een grote teleurstelling.
Deze keer had ik alleen dat ik al een week bloed erbij had 2x. en ben nu al niet meer ongi terwijl ik het normaal tot het einde van de week ben. en ook weer steken links. Denk er gelijk weer anders over.

Verder heb ik de vraag wat is IUI

Ik hoop dat het voor jullie snel positief is!

Groetjes,
Nanny

He meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Heb ik nu echt even nodig. Maar ik heb me voorgenomen om te proberen er niet bij stil te staan en gewoon af te wachten. Ik hou wel in de gaten ofhet niet erger wordt, anders bel ik even naar het ziekenhuis. En verder kunnen we volgens mij niets doen dan afwachten. grrr wat wordt ik af en toe gek van dat woord, maar dat zal voor jullie niet anders zijn hahaha!

Belle: Jeetje, je loopt dus al echt op het eind wat spannend! En wat moeten jullie blij zijn geweest dat de 1e ivf poging meteen raak was! Succes met de laatste loodjes. misschien een brutale vraag, maar ben je zwanger van een tweeling of niet?

Moon: Jij ook vorige week de eerste iui gehad! Spannend he. Voor jou dus ook afwachten. Succes!

Mamaron: hopelijk is voor jullie de mm niet nodig! Echt geen pretje kan ik je vertellen. Maar ja, van de andere kant ook wel weer fijn dat het allemaal kan.... En Tja afwachten he.......

Nanny: Ja, ik denk ook dat ik volgende week ongi ga worden omdat ik dit vorige maand ook al had. Toen had ik ook de hoop op een innesteling. Maar wat raar van jou ongi zeg! Houdt het in de gaten en misschien anders eind van de week voor alle zekerheid toch maar een testje doen. Op het topic waar ik altijd klets (aprilstoppers) was ook een meisje met hetzelfde verhaal en zij was toch zwanger. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven! Ik weet niet wat de exacte betekenis van de afkorting IUI is, maar het is dat het zaad van de man eerst wordt bewerkt (de sterkste en snelste zwemmers worden eruit gehaald) en dat het dan rechtstreeks in de baarmoeder wordt geinsemineerd.

Meiden ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes.

Terug
Bovenaan