7 dagen na nod alweer eisprong

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, heeft iemand ervaring met een hele snelle eisprong? Direct na ongi eigenlijk, kan dat?

Liefs

mijn vriendin vertelde me laatst dat zij na 9 dagen na haar menstruatie haar ei sprong had en zwanger werd.
maar ik weet niet of het 9 dagen vanaf de eerste dag of de laatste dag van ongi was...
zal t nog eens vragen.

groetjes bri

Wat toevallig, ik vraag het  nl voor een vriendin.
Zij heeft het echt maar 7 dagen na de eerste dag van haar menstruatie. Zo kort al en daar kwam ze achter omdat ze toevallig een ovulatietest deed. Daarna, wanneer je het eigenlijk verwacht, heeft ze alleen maar negatief getest. Vandaar dat ik mij afvroeg of dat dus een hele vroege eisprong zou zijn. Het kan haast niet anders want je hebt die hoge LH waarde anders niet toch?

Liefs

ja dat lijkt mij ook....

eigenlijk moeten ze van die digitale ovulatie testen maken die dan aangeeft "eisprong"
hahaha en ook heel goedkoop zijn.

maarja dan zal ze ook wel snel ongi worden als ze niet zwanger is en dan weet je het helemaal zeker dat ze een vroege eisprong had.

groetjes bri

Hoi,

Laat haar dan even verder testen. Het schijnt dat er ook vrouwen zijn die 2 keer per maand een eisprong hebben. Ik heb hem altijd rond dag 10/11, maar heb dan ook maar een cyclus van 25 dagen.

Groetjes, Kat

Hé wat typisch!!! Ik had namelijk tijdens m'n ongesteldheid het gevoel dat ik een eisprong kreeg  en een paar dagen geleden weer!
Ben nou errug benieuwd wanneer ik weer ongesteld word. Als ik echt een eisprong tijdens m'n menstruatie heb gehad zou dat morgen al kunnen zijn....
Grrr... lekker vaag allemaal.

Terug
Bovenaan