7 dagen na ovulatie roze afscheiding

<p>hallo wij zijn nu een kleine 10 maand bezig met onze tweede. Doordat ik endometriose heb zijn we deze maand maar gestart met ovulatietesten. Woensdag 6 maart had ik een knaller van een ovulatietest. Die dagen even goed geklust. Nu kreeg ik donderdag de 14e roze afscheiding en vrijdag en zaterdag leek het meer na de bruine kant te gaan. Nu is het weer normaal. Heb wel zere borsten. Maar voor de rest geen klachten. Kan het nu eindelijk raak zijn ? </p>

Ter aanvulling: Ik vergeet wel te melden dat ik ook last van buikpijn had/heb. Dus verwachte dat mijn menstruatie door zou breken. 

Het zou kunnen dat het de innesteling was inderdaad. Ik had dit 8 dagen na mijn ovulatie. Een uurtje of 2 buikpijn en licht vloeien. Weer 3 dagen later heb ik een extra vroege zwangerschapstest van sensitest gedaan en die was toen al positief. Heel vroeg kunnen waarnemen dus. 

Lastig he dat ons lichaam doet wat hij wilt. Ik heb hetzelfde gehad Alleen op 5 dpo. Zit nu op dag 11 dus kan je de uitslag nog niet vertellen helaas. Ben bang dat we moeten afwachten.
Zal voor je duimen dat het positief uitpakt!

Had testen in huis dus heb vanmorgen een vroege test gedaan maar die was negatief. Verlies nu wel weer roze afscheiding dus zou dan toch wel mijn menstruatie deze dagen doorbreken. Ik zit nu op dag 10 . Duim ook voor jou!

Oh spannend nog paar dagen dan. Zou wel vroeg zijn voor je ongesteldheid of hoe lang is je lutuale fase? Ik zit nu op dag 11 en heb het na dag 5/6 niet meer gehad. Ik ga dinsdag testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Wanneer ga jij nog testen?
Ik had afgelopen vrijdag getest maar was die ook helemaal wit helaas.

Dat weet ik ik dus niet precies laatste tijd is mijn cyclus tussen de 36 en 39 dagen . En toen geen ovulatietesten gebruikt.  Spannend hoop dat je morgen een positieve test krijgt. Ik wacht denk ik nog even tot donderdag. 

Terug
Bovenaan