7 dagen niet ongi!!

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Ik heb eerder in het topic gezeten; 30 nov. we zijn met zo velen.
30 November was mijn NOD, 8 dagen verder nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen! Maar ook al 3 testen gedaan maar allen waren ze negatief  Ik snap er niets van normaal gesproken is mijn cyclus stipt 28 of 29 dagen .. Pfff, om gek van te worden!

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Want ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Heb testen gedaan van healthcare en predictor.
Het is echt zenuwslopend!

Ik hoor graag iets van jullie..

Liefs, Maike.

Oh sorry, het is 8 dagen over tijd .. Kan je nagaan hoe stressig ik ben hihi ..

Hoi Maike!
Balen hoor, dat je geen duidelijkheid hebt zo...ik begrijp helemaal hoe je je voelt (zie mijn antwoord bij hoihoi-onderwerp). Zelf ben ik (uitgaande van mijn redelijk regelmatige maandelijkse cyclus) nu 3 weken overtijd en ook alleen maar negatieve testen. Het lijkt nu al een week of de rdtjes eraan komen, maar nog steeds niet echt. Vanmorgen bij de HA ook een test gedaan:  negatief...
Op advies van HA heb ik nu bloed laten prikken (op allerlei hormonen), en heb daar volgende week uitslag van...het kan nog wel zijn dat er iets aan de hand is (dus zwanger volgens HA kan nog), maar ik geloof er voor mezelf niet zo meer is...(hoop natuurlijk nog wel!). Nu wil ik voor mezelf liever duidelijkheid (ook al is het negatief)...
Maar voor jou: het kan echt altijd dat je een keer een wat langere periode hebt dan anders! Ik zou je adviseren als je over een week nog niet meer weet, om ook contact op te nemen met je HA. Maar hopelijk heb je snel positief nieuws met een nieuwe test!
Kzou nog eventjes geduld hebben!
Sterkte!
Brosje

Hoi Hoi..

Ik begrijp je helemaal.
Ik dah dinsdag 5 dec ongi moeten worden.. Werd het niet.. Ik helemaal blij. Test gedaan en die was negatief. 2dagen later toch weer een test gedaan. Ook negatief. Ik wordt gek van onzekerheid. De dokter zei doe het over 5 dagen en dan nog weer eens 5 dagen. En anders moet ik weer bellen..
Om gek van te worden.
Succes.. Hoop voor je dat je wel zwanger bent..
P.S. Ik was ook op de klok gelijk.. Altijd op het zelfde tijdstip ongi..

Liefs pas

En nog steeds niet ongesteld! Ik begrijp er de *##!^%*( nu echt niet meer van .. Nog steeds negatief! pfff,, de moed begint nu echt te zakken hoor!

Mijn vriend wordt ook stresserig en ik ook!

Wie nog meer over tijd?!

Liefs.

Terug
Bovenaan