7 dagen overtijd, 2 negatieve testen

Hoi

We zitten in ronde 4. Sinds maart pak ik geen pil meer. Wou graag 'ontpillen'. Sindsdien had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Vanaf juli proberen we zwanger te geraken. Vorige ronde  3 dagen overtijd geweest, negatieve test gehad en regels waren die dag doorgekomen. Nu 7 dagen overtijd (berekent op 28 dagen), twee negatieve tests gehad.

Al twee weken rommelt het in mijn buik, heb ik lage rugpijn, steken in mijn buik, moe en hoofdpijn. Aanstormende maandstonden of toch zwanger?



Iemand ervaring/tips?

Iemand net zo ongeduldig?
 
Heb geen ervaring.

Wel zelfde onzekere als jou. Dinsdag getest (kruidvat test) deze was na 5 min negatief toen ik deze weg wou gooien kleine 20 min na het testen stond er toch echt een duidelijke 2e streep.

Nu al sinds woensdag met afvegen wat bloedverlies. Echter geen krampen niks.

Nu net vanmorgen weer een test gedaan (action) en deze gaf negatief aan. Maar nog steeds niks te bekennen van een menstruatie

Succes met afwachten. Ik zou als ik jou was na het weekend nog een keer testen.
 
Hey Chantal



Jij al meer nieuws?

Ik probeer nog te wachten tot volgende week om een nieuwe test te doen.

Ik denk wel steeds meer en meer dat het gewoon een lange cyclus zal zijn. Dat probeer ik nu al wat in mijn hoofd te steken zodat de teleurstelling minder groot is.. Je leest veel over langere cyclussen. Heb ik wel nog nooit gehad.



Toch stiekem nog wat hopen.. :)
 
Geen ervaring zit wel in hetzelfde schuitje.

Vandaag ook 7 dagen overtijd zonder positieve testen.

Ik weet vrijwel zeker door ovulatietesten wanneer mijn eisprong was. Heb alleen nooit knallers. Nette cyclus van 28 dagen.

Bij mijn eerste kindje teste ik 2 dagen overtijd positief de andere 2 op de dag van Nod maar alleen met early testen.

Doordat ik begin vorig jaar een aantal cystes heb gehad na de geboorte van de jongste en daar veel last van heb gehad en ik nu ook weer rare pijn had mocht ik naar mijn gyn toe afgelopen woensdag. Op de inwendige echo waren gelukkig geen cystes te zien alleen heel erg dik slijmvlies. mijn hele baarmoeder zag wit van binnen. Ken ik eigenlijk alleen van de 8 weken echo's maar dan met een mooi klein zwart frummeltje erin.

Bloedtest krijg ik misschien volgende week als ik niet ongesteld word.

Ondertussen nog steeds nare krampen onderin mijn buik en verder eigenlijk niets. Heb helaas ook de griep sinds een aantal dagen dus daardoor verhoging en beetje koortsig en erg moe.

Zo frustrerend dit
 
Hi Dames,

Vervelend dat bij jullie ook de onzekerheid heerst.

Ik ben 13 september gecurreteerd en 11 oktober (nette cyclus van 28 dagen) ongesteld geworden.

Ik zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niets. Ik heb vorige week zondag, afgelopen dinsdag en vandaag getest, maar alle 3 negatief.

Ben nu 5 dagen over tijd, heb sinds +- 2 weken vlagen met hoofdpijn, meer moe dan anders, veel lage rugpijn, witte afscheiding en elke dag een paar keer (zeer gevoelige) steken rechts onderin mijn buik. (De steken zijn absoluut geen ongesteldheidssteken, deze steken had ik nooit eerder gevoeld tot mijn eerste zwangerschap).

Heeft iemand van jullie iets vergelijkbaars (gehad)? Dat je dus overtijd bent, symptomen hebt maar negatief test? Kan het zijn dat de HCG waarde laag is na curretage?



Hoor jullie graag!
 
Hey

Ik heb nog niks ervaring. Het is voor ons eerste kindje.

Ik zit ondertussen alweer 2 dagen verder. Vandaag wel menstruatiepijnen, dus ik vrees dat ze er misschien toch nog doorkomen. Ik wacht tot ik minstens 14 dagen overtijd ben om nog een nieuwe test te doen. Anders toch maar teleurstelling.

Groetjes

 
Hallo allemaal

ik snap hoe jullie je voelen..

ik ben namelijke een week overtijd en nu al 3 negatieve testen..

ik heb allesymptone die je maar kan bedenken van misselijk tot hoofdpijn tot overgeven en ga zo maar door...

ik weet nu niet wat ik moet ik twijfel of zo nog een paardagen doorgaan of toch morgen de dokter maar bellen...

wat zouden jullie doen

groetjes...
 
Bij mij is het helaas vandaag gedaan met hopen.. Was 9 dagen overtijd, maar vandaag toch maandstonden gekregen. Balen. Hop naar de nieuwe ronde. Nu ga ik eens ovulatietesten proberen. Want weet niet meer hoe mijn cyclus nu in elkaar zit..



Blijven hopen!

 
Terug
Bovenaan