7 dagen overtijd bloedingkje

A

Anoniem

Guest
Vandaag dus 7 weken overtijd. Vanmiddag dacht ik dat ongesteld werd (bruinige afscheiding) Dit is nu alweer voorbij. Zou het kunnen dat dit een innestelling bloedingkje is geweest? iemand ervaring?

7 weken, dat lijkt me wel erg veel. en het zou kunnen zijn dat het innesteling was, had je al een test gedaan? na 7 week overtijd moet het trouwens al wel ingenesteld zijn, of bedoel je misschien 7 dagen??

liefs, Kaatje

7 weken lijkt mij ook erg lang, wellicht idd 7 dagen. Ik zou even een test doen, wellicht ben je zwanger!

Succes!

Als je idd 7 weken overtijd bent, ben je ong 11 weken zwanger, als je dan wat bruinige afsch hebt zou het kunnen komen van een geknapt klein adertje van je baarmoedermond door bijv vrijen of sport... niets ergs.

Maar idd lijkt me 7 dagen meer waarschijnlijk, en denk ik niet dat je na 5 weken (vanaf je laatste ong.dag) nog een innestelingbloeding hebt, dit is dan vaak in je 3e week.

Zou gewoon even een testje doen,
veel succes ermee,

Groetjse Mini

Kan het zijn dat je pas met de pil bent gestopt? Ik heb een cyclus van 45 en een cyclus van 76 dagen gehad na pilstop. Ook toen had ik last van tussentijds bloedverlies en dacht ik meerdere keren dat ik ongesteld ging worden maar het zette dan weer niet door

Terug
Bovenaan