7 dagen overtijd en negatieve test

Lennekenijsse

New member
Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik hier iets schrijf, maar ik ben een beetje wanhopig.. Ik ben nu 3 maanden gestopt met het slikken van de pil en heb altijd een cyclus van 32 dagen. Nu ben ik al 7dagen overtijd en heb 3 zwangerschaps testen gedaan en alle 3 testte in negatief. Ik word er een beetje wanhopig van. heeft iemand hier ook ervaring mee ? En wat zouden jullie doen ?

Groetjes x
 
die cyclus van 32 dagen was met de pil of erna? Met de pil ligt dat namelijk anders en is de kans groot dat je lichaam nu nadat je gestopt bent nog een nieuw evenwicht moet vinden en je cyclus dus anders wordt.
Advies inwinnen bij je huisarts kan nooit kwaad.
overigens testte ikzelf op dag naar NOD negatief en 3 dagen later positief dus het kan wel dat je net iets te vroeg hebt getest, maar dat lijkt me bij 7 dagen niet meer aan de orde.
 
De cyclus van 32 dagen is na het stoppen van m'n pil.. Ik ben nu ondertussen 9 dagen overtijd, vanochtend weer een test gedaan en weer negatief.. Ik had gister avond wel een heel raar gevoel ik m'n onderbuik. Een soort kleine krampjes, maar geen krampjes van een ongesteldheid.. ( beetje moeilijk gevoel om uit te leggen) iemand daar ervaring mee ?

Ik heb met mijn vriend besloten het weekend af te wachten en dan eventueel de donker bellen..

Ik heb tot nu toe alleen maar getest met de CB test.. Hoorde dat de tests van de kruitvat 2 voor 5 euro beter werkte ? Iemand daar ervaring mee ?

X
 
kruidvat veel ervaring mee. Alleen maar met die getest. Laatst toevallig etos geprobeerd. Omdat ik op vakantie was en geen kruidvat kon vinden. :$ Werkt zelfde als kruidvat en zelfde prijs. Alleen etos is bij 3 min al af te lezen en kruidvat bij 5 min aflezen. Dus tsja...

succes met afwachten.
 
Terug
Bovenaan