7 dagen overtijd!! Help!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik lees sinds een week mee op dit forum. Ik ben normaal te vinden op het 0-1 jaar   forum omdat ik moeder ben van een zoontje van bijna 8 maanden oud.
Nu ben ik eind mei gestopt met de pil omdat we graag een tweede willen en we de vorige keer twee jaar hebben gedaan om zwanger te raken.

En je raadt het misschien al een beetje: ik ben 7 dagen overtijd. Op zich niet erg hoor want een tweede kindje is heel erg gewenst, of het nu snel of wat langer zou duren.
Maar: ik heb afgelopen zaterdag (2 dagen overtijd) een test gedaan en die was negatief.

En nu is mijn vraag: herkent iemand dit? Weet iemand misschien waar dat door kan komen? Ik heb al weer een nieuwe test gehaald en ben van plan om zaterdag a.s. weer te testen.
Ik ben dus nog nooit zo lang overtijd geweest. Ben tijdens de pil slikken gewoon altijd ongesteld geweest in de stopperiode.

Ik heb ook al steeds pijn onderin mijn buik. Dit komt in vlagen en elke keer denk ik dan: zal morgen wel ongesteld worden. Maar niet dus!

Ik weet gewoon niet wat ik moet denken nu. Gewoon maar afwachten? Of ben ik toch zwanger maar had ik te vroeg gestest? (ik heb met de gewone clearblue test gestest).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt!

Groetjes,
Rosanne

hee rosanne je kan inderdaad beter zaterdag de test doen   want dan zit er genoeg zwangerschap stoffen in heb het toen ik zwanger was van mijn jongste ook gedaan zaterdag getest en was negatief en maandag daarop weer de test gedaan en ja hoor zwanger   bij alle drie zwangerschappen heb ik constant het gevoel gehad dat ik ongesteld moets worden   dus dat kan er allemaal bij horen niet ieder zwangerschap is gelijk     groetjes eppie

hoi rosanne,

wat spannend zeg..

wij hebben een zoon van 13 mnd en ik ben ook eind mei met de pil gestopt.. hier was het vorige maand ook spannend.. maar doordat ik met de pil gestopt ben was alles een beetje anders dan anders.. een menstruatie in je stop periode tijdens de pil.. zegt niets over je normal cyclus.. hoe was die voorheen?? meestal ga je zo'n cyclus weer krijgen..
ik was kreeg een cyclus van 25 dagen na de pil.. ook deze cyclus zal ongeveer 24 a 25 dgn zijn..

je hebt er natuurlijk nx aan.. maar volgens mij kan het 2 kanten op.. je kan natuurlijk ook heel goed zwanger zijn.. maar het kan dus ook komen van het stoppen met de pil, dat je lichaam nog even op regel moet komen... pppffffffff moeilijk he.. dat wachten..

nou succes.. greta

Hoi meiden,

Bedankt hoor! Het is inderdaad erg spannend!! Of ik ben zwanger of de cyclus moet inderdaad op gang komen. Normaal was mijn cyclus altijd 30 dagen gemiddeld met 1 enkele uitzondering van 35 dagen  (zit nu op dag 37). Dus afwachten maar weer.

Zaterdag dus testen!! Ik meld het nog wel.

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik zit namelijk met hetzelfde.
Ik ben eravn uitgegaan dat ik afgelopen zaterdag (2 juli) ongesteld zou worden.
Nu ben ik het nog steeds niet!!
Heb gisteren een test gedaan die dus negatief was. Ik voel verder nx. Wel erg moe en moet onzettend vaak plassen...
Allemaal dus spannend en het kan inderaad nog allebei de 2 kanten op.
Ik heb 2 juni een Mirena spiraal laten verwijderen en 2 dagen daarna was ik ongesteld.
Maar misschien inderdaad moet ook mijn lichaam eerst nog "op orde" komen.
Maar dit onzekere is wel vervelend, waar je helaas niet zoveel aan kunt doen. Alleen dan afwachten!

Sterkte met het wachten!

Groetjes Essie. (31 jr), 3e kindje, 1e ronde

Hoi Rosanne

Ik ken het waar jij u last van hebt ik heb het ook gehad allen was ik al 7 weken te laat.
Ik heb ook twee testen gedaan en die aren beide negatief een hiervan was bij
de ha. Ik heb toen ook medicijnen gekregen omdat ik er zoveel last van had dat het
niet door zette. Ik ben nu inmiddels na 8 weken ongi geworden.
Ik zu dus nog even wachten als ik jouw was.

Groetjes en veel succes Simone.

Terug
Bovenaan