<p>Hoi allemaal! </p><p>Ik open even nieuwe toppic omdat ik geen actieve meer vond onder dit onderwerp. </p><p>in Februari was ik voor het laatst ongesteld onder invloed van de nuva ring. Maart en april waren mijn beide cyclussen 27 dagen. Als ik die cyclus aanhoud ben ik 7 dagen overtijd. Zelfs met een cyclus van 30 dagen ben ik nu 4 dagen overtijd. Ik zit nu dus op dag 34. </p><p>Wij zijn bezig geweest rond mijn eisprong. (De dag zelf en dag erna) </p><p>ik heb getest met huismerk Etos en Kruidvat. Beide waren early testen en kwamen negatief terug. Vanochtend getest met clear Blue (normale test) maar helaas ook negatief. </p><p>Mijn ongesteldheid is nergens te bekennen. Ik heb ook nergens een kleine bloeding of bruinverlies gehad (inestelingsbloeding?). Dus kan ik überhaupt zwanger zijn? Of is dit niet noodzakelijk van toepassing? </p><p>Verder heb ik enkel last van hoofdpijnen, steken in de onderbuik/lies en branderig gevoel in de maag. Ik ben dus ook niet misselijk ofzo. </p><p>Ik ben bang dat mijn lichaam nu een loopje neemt en dat ik het mij allemaal soort van inbeeld. Of dat ik er te veel mee bezig ben en dat daardoor mijn ongesteldheid wegblijft. </p><p>Tips,advies,ervaringen,... alles is welkom. </p><p>Groetjes! </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>