7 dagen overtijd, negatieve testen

<p style="text-align: left;">Hoi Ladies,</p><p>Ik ben nu 7 dagen overtijd, en heb alleen nog maar negatieve testen gehad. Ik heb geen ongi gevoel, mijn borsten gaan steeds meer zeer doen en ben al moe als ik een glas drinken ga pakken (beetje overdreven maar jullie begrijpen me vast wel) . Ook heb ik veel afscheiding (sorry), soms zo erg dat ik denk, ben ik nu ongi geworden (nogmaals sorry).</p><p>Ik word er een beetje moedeloos van. Ik ben namelijk nog nooit zo lang over tijd geweest.</p><p> </p><p>Liefs BabyWish</p>
 
Hmm, oké. Je zou ook even contact kunnen opnemen met de huisarts? Die kunnen misschien via het bloed testen. Vaak is het gewoon even geduld hebben. Het komt soms voor dat je pas laat positief test. 
 
Het is ook nog eens afhankelijk van welke testen je wanneer gebruikt. 
Probeer eens een early test met ochtendurine. Als ze wel hcg aanmaakt zou dat toch te vinden moeten zijn.
anderzijds kan het zijn dat je een keer een langere cyclus hebt en je dus binnenkort ongesteld word... 
 
Hier hetzelfde!
7 dagen overtijd en net mijn 2e test gedaan en die was weer negatief.
Ik ben bijna nooit te laat ongesteld, soms 1 a 2 dagen, meer niet.
Van het weekend maar weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden, maar dit is heel irritant. Je weet niet waar je aan toe bent.
 
Ja precies. Houdt er rekening mee dat het wel zo is door geen filet enzo te eten. Maar heb ook spullen bij me voor als ik toch ongi ga worden. Heb helemaal geen tekenen dat het eraan zit te komen, maar je weet maar nooit. Misschien wel een extreem late ei sprong deze ronde!! 
 
Ja ik doe precies hetzelfde. Drink niet meer en eet dingen die ik niet mag ook niet meer. Als ik niet zwanger blijkt te fijn, jammer. Maar heb ik het teminste wel gedaan. Spannend!!!!
 
Terug
Bovenaan