7 dagen overtijd... Toch graag wat adviezen o.i.d.

Daffjj

New member
Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste berichtje hier...
Ik begin maar gewoon mn verhaal te vertellen :p
Wij zitten momenteel in ronde 10...
Vorige week Maandag was mijn nod...
Ondertussen wat testjes gedaan maar alles blijft negatief tot nu toe.
ik heb altijd nog een regelmatige cyclus gehad van 29 dagen. Nooit een dag langer of korter..
Nu heb ik ookal wel wat last van bepaalde kwaaltjes maar die kunnen evengoed ook nog bij een menstruatie o.i.d. horen natuurlijk...
Dit maakt me best wel onzeker...
Het enige verschil dat ik normaal heb is dat ik normaal gesproken last heb van gevoelige tepels zodra mn nod eraan zit te komen..
Nu heb ik die juist niet.
Ik heb deze maand ook helemaal niet bijgehouden wanneer er geklust is terwijl ik dat normaal wel doe dus ik heb geeeeeeen idee of er geklust is in de vruchtbare dagen..
We hebben een beetje een drukke maand achter de rug...

Ik zal de (weinige) kwaaltjes even op een rijtje zetten waarvan t zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn en daarbij de uitleg die ik er zelf bij kan geven waardoor het ook niet perse zo hoeft te zijn...

1) Maagzuur sinds afgelopen week- Tijd terug al gestopt met roken daardoor wat aangekomen dus misschien door de extra kilo'tjes hier en daar wat last van maagzuur

2) Beetje misselijk gevoel.. Niet kotsen overigens - Kan komen door t maagzuur?!

3) Vaker moeten plassen - Misschien praat ik t mezelf wel aan...

4) Vaker voor grote boodschap naar de wc - Ik heb ook last van een spastische darm...

en zo zijn er nog wat kleine dingen waarbij ik een andere verklaring kan vinden..
Ik wil niet TEveel hopen dat het nu misschien wel raak is maar zie dat maar eens tegen te houden haha.

Daarbij wil ik nog even vertellen dat ik bij mijn vorige zwangerschap (6,5 jaar geleden) pas met 10 weken via een echo te horen kreeg dat ik zwanger was. Pas in week 11 mn eerst positieve test in handen.. Toen helemaal geen symptomen gehad..
Ik ben niet zo van het vele testen omdat t toch elke keer tegen valt...
Volgende week Maandag staat de nieuwe test op de planning..

Als je dit lange verhaal helemaal hebt gelezen wil ik je iedergeval bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit te lezen haha
 
Hoi! Als je het allemaal niet zeker bent, en je test blijft negatief, zou je evt wel contact op kunnen nemen met je huisarts, om een bloedtest te laten doen?
Succes en hopelijk is t raak ;)

Shivan
 
Denk dat een bloedtest ook weinig zin heeft. Ik testte wel positief met urine en mijn HCG in mijn bloed was op dat moment 81. Wat nog vrij laag is. Dat was 8 dagen na de eerste positieve test. Ik zou een inwendige echo vragen.
 
Terug
Bovenaan