7 dagen overtyd

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik ben nu een week overtyd en heb al 7 testen gedaan en allemaal negatief   heeft iemand hiet ervaring mee en hoe lang duurde het voor je ongi werdt of evt positief   testen en waneer moet ik naar de dokter gaan hoelang moet je dan overtyd zijn groetjes

hey liefding

ik welke ronde zit je??
want het kan nog zijn als je net gestopt bent met de pil dan je aan het ontpillen bent
en dat het lichaam eerst weer op orde moet komen dat kan een paar maanden duren voor het op regel is.
en anders als het je telang duurt zou ik de ha even bellen die kan je wel tekst en uitleg geven.

succes en groetjes madij.

Hallo liefding.
Ben je net gestopt met de pil? Mijn eerste cyclus na de pil duurde 44 dgn namelijk.
Groetjes!

hoi liefding

Het zou inderdaad wat handiger zijn geweest als je iets meer info had gegeven...

Stel je hebt een regelmatige cyclus (zonder pilgebruik!) en je bent altijd netjes op tijd ... dan kan je altijd de HA even bellen en vragen wat je het best kan doen. Misschien laat hij wel bloedprikken waardoor een eventuele zwangerschap wel aantoonbaar is.

Ben je net gestopt met de pil kan het echt een hele tijd duren voordat je weer ongesteld word. Bij mij duurde het 52 dgn! Daarnaast ligt het er ook aan of je voor de pil ook regelmatig was of niet.

Ben je onregelmatig ongesteld..neem dan je langste cyclus...ben je dan nog steeds over tijd...zou ik als ik jou was ook ff de HA bellen.

Ik hoop dat je hier wat mee kan!
Heel veel succes

hey meiden ik ben ongi geworden dus op naar ronde 2 groetjes

Terug
Bovenaan