7 dagen te vroeg ongi geworden??

Hey meiden,
Na mijn miskraam ben ik 2 keer ongi geworden.
Alle twee de keren regelmatig. net als voor mijn mk.
Nu ben ik alleen 7 dagen te vroeg ongi geworden.
Tenminste ik heb bloed verlies. Het is heel erg bruin en wat slijmerig. En tot nu toe ook niet heel veel.
Heb het gevoel dat het niet echt door gaat zetten. Heb namelijk ook nog helemaal geen buikpijn...
Wat denken jullie?
Heb ik deze ronde nog hoop? of lijkt het wel op een ongi die nog door moet gaan zetten?
Snap er helemaal niets van.....

Groetjes

Hai M.
Dat kan zeker weten.. Ik heb al vaker verhalen gehoord en gelezen over jouw soort klachtjes en dat kan heel goed innesteling zijn. Hou nog even hoop!

Grtjs, Mayo

Hoi, ik herken het wat je schrijf in dec heb ik ook een kleine week hele vieze donkere afscheiding gehad. Dit was ook een dag of 10 voor mijn nod. Een week later testte ik positief. Ik mocht helaas niet lang op de roze wolk blijven zweven, kreeg een week of 2 na de positieve test een mk.

Hey meiden,
Verlies nog steeds bruin slijm. En mijn onderbuik is wat gevoelig. Maar kan nou niet zeggen dat ik echt menstruatie pijn heb.
Ik wacht wel even af hoe lang het aanhoudt.
Mocht het niet te lang zijn doe ik volgende week gewoon een test.
Groetjes

Hey meiden,
Sinds gisteren avond is het bloed verlies helemaal weg. Heb dus twee dagen maar heel weinig gevloeid.
Vanmiddag was ik ook erg misselijk, tot dat ik wat had gegeten. Ik heb last van gevoelige maar niet erg pijnlijke borsten. Maar ik weet niet of ik dat echt voel of dat ik het voel omdat ik dat graag wil!

Dus ik wacht even af denk ik tot maandag.
Dan ga ik maar een test doen......
Want dan is mijn NOD.
Of zal ik het al eerder kunnen doen?

Groetjes

Terug
Bovenaan