7 dagen tot NOD

<p>Haai dames,</p><p>Ik moet weer even van me afschrijven. 7 dagen voor Nod en ik voel me zwanger. Constante steken in mijn onderbuik bij baarmoeder en rommelende darmen. </p><p>Ik wil het zo graag maar is het te graag? Zal mijn lichaam me voor de gek houden... Ik weet het niet meer.</p><p>Zijn er nog meer vrouwen aan het wachten op NOD? Ben ik de enige die zich zo voelt.. </p><p>Groetjes J </p>
 
Oh en ik zit inderdaad zelf ook nog een dag of 9 voor mijn NOD! Heb meer last van een soort opgezette buik. Maar er gebeurd inderdaad vanalles en ik hoop maar dat het goed is ?
 
Hoi lullaby! Ja ik ook pressies 7 dagen voor NOD. Ik voel ook al van alles. Erg verwarrend. En spannend vind je niet? Dus je ben zeker niet de enige. Was gisternacht ook misselijk heel raar vond ik dat zo vroeg na de nesteling. Die volgend mij vandaag heeft plaats gevonden. En bij jou?? 
Liefs Olijfje 
 
Morgen dames,
Moet het even kwijt. Ik voel me anders alsof de innesteling is mislukt. Pijnlijke borsten zijn praktisch weg, heb niet meer onrustig geslapen en misselijk ben ik ook niet echt meer. :( 
 
Moeder olijfje, 
grappig dat we op het zelfde moment onze NOD hebben. Vervelend dat je minder symptomen hebt. Ik zit echt te wachten op misselijkheid ? maar die heb ik ‘helaas’ nog niet... 
nu wel echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
Hopelijk houden wij over 7 dagen allebei een positieve test vast! Succes ?
 
Gister was mijn nod.  Maar ben nog maar 4 weken gestopt met pil, dus weet t natuurlijk niet.
Zit op dag 31 van cyclus. 
Zondag getest, negatief. Aan de ene kant wil ik testen. Andere kant niet, bang voor teleurstelling. 
Had wel klachten, maar zijn bijna allemaal weg..
Alleen als ik mezeld dubbelvouw zegmaar haha of in bed half op mn buik lig voelt t nirt lekker en word ik beetje misselijk.
 
Ben benieuwd.  Denk vrijdag testje doen weer..of vanmiddag? Ik weet t niet!
 
Ik zit nu 5 dagen voor mijn bod
Vanacht werd ik gewoon omdat ik zn pijn aan mijn borsten had niet normaal, vanochtend werd ik heel vroeg wakker omdat ik moest plassen gebeurt anders nooit en stond op en kreeg zo ineens een klap van misselijk heid en ook steekjes wat jij hebt 
Soms kan je lichaam je zo voor de gek houden of zou er toch wat zijn 
 
Terug
Bovenaan