7 dagen voor mn menstruatie

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Even ene vraagje.. </p><p>Ik moet binnen 7dagen pas mn menstruatie krijgen en ben nu al misselijk en heb ook last van mn ogen en hoofdpijn en af en toe steken in mn buik en heel moe.... </p><p> </p><p>Had iemand ook van deze symptomen voor dat ze hun menstruatie moesten krijgen?</p><p>We zijn namelijk bezig voor een kindje en heb al 2 miskramen gehad..</p><p> </p><p>Groetjes</p>

Hoi hoi!
Ook ik moet volgende maandag mijn NOD hebben. 
Ben moe, krampjes, pijnlijke borsten enz. 
Ik ben maandag iets van wat bloed verloren bij het afvegen. 
Het kan zomaar zijn.... 
Net zoals voor jou even afwachten?

Hai!
herkenbare situatie, ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus ik weet niet precies wanneer mijn NOD & ovulatie zijn. Ik verwacht dat ik tussen de 22ste en 27ste ongesteld moet worden. 
Maar sinds dit weekend ontzettend misselijk, etensgeuren zijn verschrikkelijk.. 
fingers crossed! 

Ik wist ook al ruim voordat ik kon testen dat het gelukt was! 
2 keer zwanger geweest, de eerste keer helaas een miskraam. Maar ik voelde me verschrikkelijk die beide keren. De eerste keer extreem moe. Viel overal en nergens zomaar in slaap. En de tweede keer begon het gelijk met misselijkheid. 
En ik was een wandelende hormoonbom! 
Ik duim voor je dat het raak is... 

Dankjewel! Ik hoop het ook want mn miskraam was begin augustus.. Dus heb begin september echt zitten wachten op mn menstruatie.. 

Terug
Bovenaan