7 dagen voor nod buikkramp

Hallo allemaal,

7 dagen voor mijn nod kreeg ik erge menstruatie krampen en trok het naar mijn rug.gister avond 6 dagen voor nod heel erg last van mijn liezen en kuiten. nu 5 dagen voor mijn nod spierpijn aan de zijkanten van mijn buik en last van mijn rug.

Zijn er nog meer vrouwen die dit hadden en toch zwanger bleken te zijn?

Groet nouky
 
Ik had 7 dagen na ovulatie een paar steekjes in mijn onderbuik (ik voel mijn innestelinf altijd dus wist dat het dat was). Maar die pijn overal in je lichaam zal er niet veel mee te maken hebben gok ik
 
Hi mommyfaye
Dank voor je reactie! Ik ben eerder zwanger geweest van mijn zoontje 4 jaar geleden. Daarna een bbz gehad van een tweeling. En dan zou je zeggen goh je herkend het toch wel. Maar het is iedere keer weer anders. Als ik ga tellen vanaf de eisprong kan het een innesteling zijn dus we hopen erop maar niks is nog zeker. Volgende maand moeten we naar het ziekenhuis voor iui omdat het nu 2.5 jaar na de bbz nog niet gelukt is dus miss ook wel iedere keer spanning. We hopen en wachten af!
 
Ik heb de innesteling ook 3 keer gevoeld. Best heftige krampen in mijn buik en rug voor een paar minuten. Bij mijn bbz had ik de hele dag menstruatiekrampen. Ik dacht dus ook dat je het wel zou merken als het weer zo was, maar niet dus. Ik heb al verschillende keren zo'n krampen gehad en toen werd ik ongesteld. 
Ik hoop het wel voor je natuurlijk!
 
Dank! Ja bij de bbz was mijn eileider gesprongen dus kroop op een gegeven moment over de vloer van de pijn. Dit is wel anders. En savonds zo koud! Miss houd mijn lijf me voor de gek. Afwachten afwachten afwachten?
 
Ooh nee mijn bbz had ik niet eens gevoeld, ik was er op tijd bij. Ik bedoelde de innesteling voelde ik als een dag menstruatiekrampen.
Maar spannend voor je!
 
Terug
Bovenaan