7 dgn overtijd, spugen, test negatief .. Iemand eraring?

goedemorgen,

er rest mij een brandende vraag.

Op 20 juni is mijn spiraal verwijderd na aandringen bij ha wegens klachten welke niet te koppelen waren aan een ziektebeeld. Heb de spiraal mei 2014 laten plaatsen nadat wij een gezonde zoon in onze armen mochten nemen. Voorheen was mijn cyclus altijd 28 dgn.

Na het verwijderen licht bloedverlies gehad wat logisch is op 20 juni jl. op 14 juli begon ik te menstrueren. Zo'n 4 dagen. Op 20 juli weer een menstruatie met 6 dagen bloedverlies.

Nu sinds 2 weken. Ben ik heel de dag door misselijk. Eten verdraag ik amper en bij de geur van het avondeten wat door het huis zwermt sta ik al boven de wc. Sochtends is het standaard spugen. Ik voel mij dus niet lekker in mijn eigen lichaam. Ik ben nu al ruim een week overtijd. Verschillende testen gedaan waaruit het resultaat negatief komt.  Mijn partner zegt zeker te weten dat ik zwanger ben aangezien de misselijkheid en opgezette onderbuik.

Ik kan er dus geen pijl op trekken. Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt?

Bij mijn eerste zwangerschap teste ik in week 4 al positief dmv een heel licht streepje. Bij mijn tweede zwangerschap kwam ik er pas na 3mnd achter omdat ik wel gewoon 'menstrueerde'. Waardoor ik niet de gedachte had dat ik zwanger was.

Iemand tips?
 
Ik zou naar de huisarts gaan, vragen om een bloedtest waarin ze het HCG niveau kunnen testen. Is dit nog negatief en blijven de klachten aanhouden misschien een doorverwijzing vragen naar een gyneacoloog?



Succes!
 
Bedankt voor jouw reactie! Ik vind het zon 'vreemd' vehaal.  Heb ook totaal geen krampen als aankondigen van het menstrueren, wat overigens normaal altijd goed aanwezig was.

hoe lang duurt zo'n uitslag?
 
hallo

ik ben vandaag 8dagen overtijd testen blijven ook negatief aangeven. heb vanalles van syptomen straks nog eens een test doen..

ik vindt dit allemaal zo raar ik heb al zolang een regelmatige cyclus men laaste maandstonden heb ik gekregen op 22juli sinsdien niets van bloedverlies gehad.

iemand raad voorme?

met mvg shana
 
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik ben vandaag 10 dagen overtijd en heb zojuist een test gedaan die negatief aangaf. En dat terwijl ik een regelmatige cyclus heb.
 
Allemaal even naar de huisarts voor een bloedtest HCG. Als je 's middags prikt, hebben ze over het algemeen de volgende dag de uitslag!

Succes!
 
Ik ben naar de huisarts geweest en deze zei dat ik nog 2 weken moest wachten. Nu ben ik net naar de huisarts geweest en word ik dezelfde dag ongesteld..
 
Terug
Bovenaan